حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – با برنامه ریزی و بستر سازی فرهنگی در راستای افزایش سرانۀ مطالعه گامهای مهمی برداشته ایم.

شناسه : 7991 31 اکتبر 2017 - 6:32 332 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک در جلسه هماهنگی مسولین کتابخانه های شهرداری تبریز از تلاش و برداشتن گامهای مهم در حوزۀ کتابخوانی و افزایش سرانه آن به واسطه برنامه ریزی و بستر سازی فرهنگی در این منطقه خبر داد. براساس این گزارش […]

پورتال شهرداری منطقه یک – با برنامه ریزی و بستر سازی فرهنگی در راستای افزایش سرانۀ مطالعه گامهای مهمی برداشته ایم.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک در جلسه هماهنگی مسولین کتابخانه های شهرداری تبریز از تلاش و برداشتن گامهای مهم در حوزۀ کتابخوانی و افزایش سرانه آن به واسطه برنامه ریزی و بستر سازی فرهنگی در این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش راستی اعلام نمود: با توجه به دارا بودن 5 باب کتابخانه در سطح منطقه یک و تقسیم این کتابخانه ها در مناطق کم برخوردار و برخوردار،  و برنامه ریزیهای بعمل آمده در حوزۀ کتابداری شامل تهیه و تجهیز کتاب، ساماندهی و تجمیع اطلاعات مربوطه و الکترونیکی نمودن این اطلاعات، سالنهای مجزا برای خواهران و برادران ، 12 ساعته نمودن کتابخانه ها ، تهیه امکانات سرمایشی و گرمایشی ، تکریم شهروندان گرامی و… رونق کتابخوانی در این منطقه افزایش یافته است.


.


.


معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک افزود: در جهت تشویق شهروندان به کتابخوانی در این منطقه سعی داشتیم تا از بزرگان این حوزه یاری بگیریم، تنوع و نو آوری و جذابیت در فعالیتهای کتابخوانی با رویکرد به نیازهای جوانان و نوجوانان را افزایش داده ، نظارت مداوم بر جریانات کتاب و کتابخوانی داشته ، از روش برنامه های تبلیغی، تشویق و استفاده از ظرفیت های موجود در سازمانهای مردم نهاد استفاده نموده ایم.

وی گفت: هم اکنون با برنامه ریزیهای مدون و زیر بنائی شاهد آشتی دوباره مردم با کتاب و کتابخوانی این منطقه شده و بستر سازیهای بعمل آمده و رونق کتابخوانی را دو چندان نموده است.

 


.


.


.


.


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.