حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – نوروز امسال باید بیادماندنی ترین نوروز در حوزۀ فعالیتهای عمرانی ، خدماتی و فرهنگی منطقه باشد.

شناسه : 11248 25 ژانویه 2018 - 7:15 310 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه در جلسه شورای معاونین منطقه از نقش اجرای فعالیتهای عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه برای ثبت خاطرات شهروندان و گردشگران در این منطقه خبر داد. براساس این گزارش مهندس مولاخواه با بیان این مطلب که افتتاح تبریز2018 به صورت رسمی با حضور رئیس […]

پورتال شهرداری منطقه یک – نوروز امسال باید بیادماندنی ترین نوروز در حوزۀ فعالیتهای عمرانی ، خدماتی و فرهنگی منطقه باشد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه در جلسه شورای معاونین منطقه از نقش اجرای فعالیتهای عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه برای ثبت خاطرات شهروندان و گردشگران در این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه با بیان این مطلب که افتتاح تبریز2018 به صورت رسمی با حضور رئیس جمهور و رؤسای چند کشور دیگر در نوروز حساسیت این رویداد تاریخی را دوچندان نموده افزود: با توجه به اهمیت این موضوع باید بادقت و برنامه ریزی صحیح و سریع از هم اکنون وارد عمل شده و نوروز 97 یکی از خاطره انگیزترین روزهای سال باشد.

شهردار منطقه یک اظهار نمود: ما باید در حوزه های عمرانی، خدماتی ، فرهنگی و اجتماعی از هیچ امری فروگذار نگشته و با تمام توان در این راستا گام برداریم و چهرۀ شهر را دگرگون نموده تا بسترهای لازم برای ماندگاری تصاویری زیبا ، آرام و خوش خاطره را برای مهمانان عزیز رقم زنیم.

وی گفت : زیباسازی ، نورپردازی ، گلکاری ، پاکسازی ، درختکاری ، رنگ آمیزی ، نصب المان ، دیوارنگاری ، اجرای برنامه های هنری ، تهیۀ نرم افزارهای راهنماو… از جمله اقداماتی است که از هم اکنون  در دستور کار قرار گرفته و باید برای استقبال از بهار و تبریز 2018 در نوروز امسال انجام گردد.

 


.


امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.