حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه‌های عمرانی با شناخت دقیق از نیازهای منطقه عملیاتی می‌شود

شناسه : 8808 20 نوامبر 2017 - 17:56 121 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ با شناخت دقیق از نیازهای منطقه مطالعه و عملیاتی می‌شود. به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی در حاشیه بهره‌برداری از پروژه سامان‌دهی پل تاریخی آجی‌چای با بیان این مطلب اظهار داشت: تحکیم پل آجی‌چای و طرح سنگفرش و جداره‌سازی داش‌‌ماغازلار، از طرح‌های مهم این […]

پروژه‌های عمرانی با شناخت دقیق از نیازهای منطقه عملیاتی می‌شود
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ با شناخت دقیق از نیازهای منطقه مطالعه و عملیاتی می‌شود.

به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی در حاشیه بهره‌برداری از پروژه سامان‌دهی پل تاریخی آجی‌چای با بیان این مطلب اظهار داشت: تحکیم پل آجی‌چای و طرح سنگفرش و جداره‌سازی داش‌‌ماغازلار، از طرح‌های مهم این منطقه است که با همکاری میراث فرهنگی استان، احیای دو اثر ثبت‌ملی شهر را هدف قرار داده‌است.

وی تصریح کرد: پروژه پل آجی‌چای، از مزیت‌های پنهان منطقه است که در آینده نزدیک و با اجرای برخی طرح‌های مکمل، نقش پررنگ در برنامه‌های گردشگری شهر خواهد داشت.

امجدی ادامه داد: طرح کف‌سازی و جداره‌سازی مغازه‌های سنگی، پروژه دیگری است که در روزهای اخیر با همکاری اصناف، پیشرفت مناسبی داشته و  تا دو ماه آتی، به عنوان یکی از زیباترین پیاده‌راه‌های شهر، تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی با بیان این که پروژه کانال ستارخان، ضرورت زیست‌محیطی منطقه است که به طول یک کیلومتر طراحی شده و در مراحل تکمیلی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه به خصوص در آستانه فصل بارش و معضل آب‌های سطحی، از مطالبات شهروندان است.

شهردار منطقه ۴ تبریز با اشاره به تعریض مسیر زیرگذر فلسطین، خاطرنشان کرد: این پروژه ترافیکی که در کمترین زمان ممکن تکمیل شده است؛ موجب روان‌سازی محور گردشگری چایکنار شده‌است.

امجدی تاکید کرد: تنوع پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ در بخش‌های مختلف فرهنگی، خدماتی و ترافیکی، از ظرفیت‌های مختلف توسعه و آبادانی منطقه حکایت دارد و با توجه به تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی، آینده روشنی در اهداف گردشگری شهر ایجاد می‌کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.