حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تولید دو میلیون نشای انواع گل در گلخانه‌های سطح منطقه ۴

شناسه : 9673 16 دسامبر 2017 - 11:14 263 بازدید

تبریز ما: مدیر فضای سبز شهرداری منطقه چهار با بیان اینکه چهره منطقه در نوروز ۹۷ متفاوت تر از همیشه خواهد بود، گفت: تا پایان سال دو میلیون نشاء انواع گل در گلخانه های سطح منطقه تولید می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، قراچورلو با اشاره به برگزاری جشن […]

تولید دو میلیون نشای انواع گل در گلخانه‌های سطح منطقه ۴
پ
پ

تبریز ما: مدیر فضای سبز شهرداری منطقه چهار با بیان اینکه چهره منطقه در نوروز ۹۷ متفاوت تر از همیشه خواهد بود، گفت: تا پایان سال دو میلیون نشاء انواع گل در گلخانه های سطح منطقه تولید می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، قراچورلو با اشاره به برگزاری جشن نوروز در تبریز با حضور مهمانان داخلی و خارجی، گفت: با تولید انواع نشاء گل های بهاری درصدد هستیم ضمن صرفه جویی در هزینه ها با استفاده از توان داخلی، چهره متفاوتی از سیمای منطقه را برای گردشگران ارائه نماییم.
وی از رابطه فضای سبز و توسعه شهری خبر داد و گفت: توسعه و ساماندهی فضای سبز و پارک ها به لحاظ امکانات زیبایی بصری گردشگران را برای حضور و بهره مندی از زیبایی های موجود تشویق می کند.
مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۴ تصریح کرد: به همت تلاشگران حوزه فضای سبز منطقه، ظرف ۴۵ روز گذشته بیش از ۵۰۰هزار نشاء انواع گل از قبیل قازانیا، رعنازیبا، آهاری، همیشه بهار، شمعدانی، تاج خروسی، ختمی، برگ سفید و … در گلخانه های سطح منطقه تولید شده است که این امر سبب خودکفایی در تولید گل و کاهش هزینه ها شده است.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.