حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هوای تبریز ناسالم است

شناسه : 32615 28 ژانویه 2020 - 14:00 830 بازدید

اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی اعلام کرد هوای کلان‌شهر تبریز امروز سه ‌شنبه برای گروه ‌های حساس ناسالم است. به گزارش تبریزما،بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان، میانگین شاخص کیفیت هوای تبریز در ۲۴ ساعت گذشته براساس ذرات ۲.۵ میکرون ۱۰۳ و در وضع ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد. این […]

هوای تبریز ناسالم است
پ
پ

اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی اعلام کرد هوای کلان‌شهر تبریز امروز سه ‌شنبه برای گروه ‌های حساس ناسالم است.

به گزارش تبریزما،بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان، میانگین شاخص کیفیت هوای تبریز در ۲۴ ساعت گذشته براساس ذرات ۲.۵ میکرون ۱۰۳ و در وضع ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد.

این اداره کل توصیه کرده است افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت طولانی و سنگین در خارج منزل خودداری کنند.

بر این اساس، شهروندان برای جلوگیری از آلوده شدن هوا، استفاده از وسایل نقلیه عمومی را در اولویت قرار داده و از تردد غیرضروری با خودروی شخصی در داخل شهر پرهیز کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.