حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دیوارکشی قطعات خالی توسط شهرداری منطقه پنج

شناسه : 12176 08 مارس 2018 - 7:38 568 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز از حصارکشی قطعات خالی سطح منطقه، پس از صدور اخطاریه به مالکین قطعات خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار با بیان این که حصارکشی قطعات خالی با هدف زیباسازی محلات انجام می شود، افزود: به علت این که قطعات خالی […]

دیوارکشی قطعات خالی توسط شهرداری منطقه پنج
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز از حصارکشی قطعات خالی سطح منطقه، پس از صدور اخطاریه به مالکین قطعات خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار با بیان این که حصارکشی قطعات خالی با هدف زیباسازی محلات انجام می شود، افزود: به علت این که قطعات خالی محلی برای ریختن زباله و نخاله شده بود، با اجرای ماده۱۱۰قانون شهرداریها این معضل بر طرف شد.

وی همچنین با بیان اینکه این پروژه بدون داشتن محدودیت زمانی درسطح حوزه اجرامی شود، از مالکین قطعاتی که اقدام به اخذ پروانه ساختمانی نکرده اند خواست جهت تعیین تکلیف زمین هایشان به شهرداری مراجعه کنند.

گفتنی است براساس ماده ۱۱۰ قانون شهرداری، نسبت به زمین یا بنا‌های مخروبه و غیر مناسب با وضع محل و یا نیمه تمام واقع در محدوده شهر که در خیابان یا کوچه و یا میدان قرار گرفته و منافی با پاکی و پاکیزگی و زیبائی شهر و یا موازین شهرسازی باشد، شهرداری با تصویب انجمن شهر می‌تواند به مالک اخطار کند منتهی ظرف دو ماه به ایجاد نرده یا دیوار یا مرمت آن که منطبق با نقشه مصوب انجمن شهر باشد اقدام کند.

 اگر مالک مسامحه یا امتناع کرد شهرداری می‌تواند به منظور تأمین نظر و اجرای طرح مصوب انجمن در زمینه زیبائی و پاکیزگی و شهرسازی هرگونه اقدامی را که لازم بداند معمول و هزینه آن را به اضافه صدی ده از مالک یا متولی و یا متصدی موقوفه نماید.

 

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.