حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جذب سرمایه‌گذار، تنها راهکار توانمندسازی حاشیه‌نشینی تبریز است

شناسه : 11346 29 ژانویه 2018 - 3:26 217 بازدید

تبریز ما: عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به این‌که مشکلات حاشیه‌نشینی در تبریز بسیار حادتر از سایر شهرها است، جذب سرمایه‌گذار را تنها راهکار موثر برای اصلاح و توانمندسازی حاشیه‌نشینی خواند. به گزارش تبریز ما، محرم محمدزاده در نشست هم‌اندیشی مسئولان استانی و شهری تبریز با […]

جذب سرمایه‌گذار، تنها راهکار توانمندسازی حاشیه‌نشینی تبریز است
پ
پ


تبریز ما: عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به این‌که مشکلات حاشیه‌نشینی در تبریز بسیار حادتر از سایر شهرها است، جذب سرمایه‌گذار را تنها راهکار موثر برای اصلاح و توانمندسازی حاشیه‌نشینی خواند.

به گزارش تبریز ما، محرم محمدزاده در نشست هم‌اندیشی مسئولان استانی و شهری تبریز با رئیس دفتر اسکان بشر سازمان ملل متحد در ایران، یادآور شد: سکونتگاه‌های حاشیه شمالی تبریز، از اوایل دهه ۴۰ دایر شده و مردم آن، امروز با همان شرایط چهل سال پیش زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به تجربه ناگوار زلزله ارسباران، یادآور شد: هر لحظه ممکن است زلزله مشابه‌ای، ۴۵۰ هزار حاشیه‌نشین تبریز را گرفتار کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز، به سختی‌های مدیریت بحران در زلزله احتمالی تبریز اشاره و اضافه کرد: باید در نظر داشته باشیم که تبریز، شهر معین ندارد؛ نزدیک‌ترین شهرها به تبریز، ارومیه و اردبیل است که فرضاً اگر هم بتوانند به موقع، خود را به تبریز برسانند قادر نخواهند بود، اجساد هزاران نفر را از زیر آوار بیرون بکشند.

محمدزاده تاکید کرد: به جز جذب سرمایه‌گذار، راهکاری برای حل معضل حاشیه‌نشینی تبریز، به نظر نمی رسد؛ اگر جز این بود، در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب، می توانستیم شاهد اتفاقات خوبی در حاشیه‌نشینی تبریز باشیم.

عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، متذکر شد: شورای شهر و شهرداری باید در یک برنامه‌ریزی منطقی، مشارکت‌دهی و جذب سرمایه‌گذار را مورد توجه قرار دهند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.