حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تولید ثروت و ایجاد فضای اشتغال ضرورت مهم تبریز است/ امکان عملیاتی شدن پیاده‌راه جمهوری‌اسلامی با همت همگانی

شناسه : 11598 06 فوریه 2018 - 12:29 227 بازدید

تبریز ما: رییس شورای اسلامی شهر تولید ثروت و ایجاد فضای اشتغال برای شهروندان را ضرورت مهم مدیریت استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز دانست. به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در مراسم بهره برداری از پروژه های شهرداری منطقه 8 تبریز با اعلام این مطلب افزود: تحقق بودجه دولتی برای تسهیل برنامه‌های گردشگری  شهر […]

تولید ثروت و ایجاد فضای اشتغال ضرورت مهم تبریز است/ امکان عملیاتی شدن پیاده‌راه جمهوری‌اسلامی با همت همگانی
پ
پ


تبریز ما: رییس شورای اسلامی شهر تولید ثروت و ایجاد فضای اشتغال برای شهروندان را ضرورت مهم مدیریت استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز دانست.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در مراسم بهره برداری از پروژه های شهرداری منطقه 8 تبریز با اعلام این مطلب افزود: تحقق بودجه دولتی برای تسهیل برنامه‌های گردشگری  شهر ضروری است و از استاندار محترم می‌خواهیم در این خصوص پیگیری کنند.

رئیس شورای اسلامی در خصوص پیاده راه جمهوری اسلامی اظهار داشت: پیاده‌راه جمهوری‌اسلامی از ضرورت‌هایی است که با همت استانداری، شهرداری و شورا می‌تواند عملیاتی شود.

گفتنی است  با حضور شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای اسلای شهر، ۱۴ پروژه‌ عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه ۸ تبریز با هزینه‌ای بالغ بر ۴۳میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.