حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خدمات محله ای اولویت مدیریت شهری است

شناسه : 13167 03 می 2018 - 6:22 343 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه 6 تبریز گفت: اجرای طرح خدمات محله ای و تامین آرامش و رفاه شهروندان در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار دارد. به گزارش تبریز ما، مهندس سامان احمدزاده در دیدار با اهالی محله خطیب در مسجد امام خمینی (ره) با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) و ایام مبارک نیمه شعبان […]

خدمات محله ای اولویت مدیریت شهری است
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه 6 تبریز گفت: اجرای طرح خدمات محله ای و تامین آرامش و رفاه شهروندان در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش تبریز ما، مهندس سامان احمدزاده در دیدار با اهالی محله خطیب در مسجد امام خمینی (ره) با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) و ایام مبارک نیمه شعبان و با گرامیداشت یاد شهدای محله خطیب گفت: خانواده بزرگ شهدا نعمت بزرگی برای ما و جامعه محسوب می شوند که با راهنمایی ها و حضور خویش راهگشای جوانان هستند.

وی افزود: با توجه به مشکلات مردم و اهالی، به میان ساکنان منطقه آمدیم تا درکنار شما به بررسی مشکلات منطقه بپردازیم، سخنان مردم و اهالی را شنیده و راه حل مناسب اندیشیده شود.

احمدزاده اذعان داشت: در حوزه های مرتبط با شهرداری تا جایی که از دستمان برآید با همت و تلاش همکاران سخت کوش این مجموعه، همواره پاسخگوی شهروندان عزیز خواهیم بود.

شهردار منطقه 6 تبریز خاطرنشان کرد: طبق دستور شهردار محترم تبریز در راستای توسعه شهری، اجرای طرح خدمات محله ای، تامین نیازهای مردم و پروژه های عمرانی و حضور در مساجد و رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت مدیریت شهری قرار گرفته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.