حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازدید اعضای کمیسیون توسعه پایدار – محیط زیست شورا از مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز

شناسه : 8088 02 نوامبر 2017 - 8:25 188 بازدید

تبریز ما: اعضای کمیسیون توسعه پایدار – محیط زیست شورای اسلامی شهر، از مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز بازدید کردندگ. به گزارش تبریز ما، رئیس و اعضای کمیسیون توسعه پایدار – محیط زیست شورای اسلامی تبریز به همراه کارشناسان و هیات همراه از مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری […]

بازدید اعضای کمیسیون توسعه پایدار – محیط زیست شورا از مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز
پ
پ

تبریز ما: اعضای کمیسیون توسعه پایدار – محیط زیست شورای اسلامی شهر، از مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز بازدید کردندگ.

به گزارش تبریز ما، رئیس و اعضای کمیسیون توسعه پایدار – محیط زیست شورای اسلامی تبریز به همراه کارشناسان و هیات همراه از مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز بازدید کردند .
 در حاشیه این بازدید و در یک نشست دوستانه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گزارشی از وضعیت حمل و نقل و ترافیک شهر تبریز ارائه داد و گفت : اگر بخواهیم در یک نگاه حمل و نقل و ترافیک شهر تبریز را قالب بندی کنیم در چهار محور داشته ها ، برنامه ها ، اقدامات و انتظارات می توان آن را ارائه نمود .
 مهدی یوسفی افزود : شهر تبریز با داشتن بیش از 800 هزار دستگاه خودرو و بیش از 600 کیلومتر معبر، میزبان بیش از 5/3 میلیون سفر روزانه در سطح شهر می باشد و ما مجموعه اقدامات پیش روی حمل و نقل و ترافیک را در 5 محور.1- توسعه سیاستهای حمل و نقل پایدار 2- توسعه بسترهای حمل و نقل هوشمند ITS  3- توسعه سیاستهای مدیریت ترافیک 4- تطبیق ساختار و شرح وظایف جدید سازمانهای زیر مجموعه حمل و نقل بر اساس تاپ چارت ابلاغی جدید 5- برنامه ریزی مجموعه اقدامات ایمن سازی و کاهش سوانح ترافیکی خلاصه کرده ایم .

در ادامه نشست دکتر بهشتی و دکتر نیکو خصلت به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و تمرکز زدایی و هوشمند سازی و استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در راستای کاهش آلودگی هوا و نظارت بر سیستم حمل و نقل را راهکار مناسبی برای ترافیک شهر تبریز دانستند . در ادامه هر یک از کارشناسان حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

در پایان اعضای محترم کمیسیون توسعه پایدار – محیط زیست شورای اسلامی کلانشهر تبریز به همراه کارشناسان و هیات همراه از مجموعه معاونت و مرکز کنترل ترافیک بازدید کردند . 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.