حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هفت پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی منطقه۴ با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود

شناسه : 11468 01 فوریه 2018 - 12:51 222 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از افتتاح هفت پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی این منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد. به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی، با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری منطقه ۴ در یک سال گذشته، با تلاش عوامل خدماتی و […]

هفت پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی منطقه۴ با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از افتتاح هفت پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی این منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی، با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری منطقه ۴ در یک سال گذشته، با تلاش عوامل خدماتی و عمرانی، طرح‌هایی را تدارک دیده که هر یک به نوعی، نیازهای قدیمی و مطالبات چند ساله شهروندان حوزه را هدف گذاری کرده است.
وی با بیان این‌که بخشی از حوزه منطقه ۴ شامل بافت قدیمی و فرسوده است، تصریح کرد: با توجه به همین ویژگی، طرح‌های مختلف عمرانی، خدماتی و ترافیکی محلات، تکمیل شده و همزمان با سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال، به بهره‌برداری می‌رسد.

 

امجدی با اشاره به پروژه، کانال دفع آبهای سطحی ستارخان گفت: پروژه کانال ستارخان با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، طراحی و اجرا شده و با راه‌اندازی آن، شاهد رفع یکی از معضلات زیست محیطی غرب شهر خواهیم بود.
شهردار منطقه ۴ تبریز از پایان عملیات عمرانی ساختمان پست برق خادم گمرک در خیابان بهار خبر داد و افزود: این پست، با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ ریال، در زمینی به مساحت ۵۰متر و با لحاظ تمام زیرسازی‌ها فنی و ایمنی برق‌رسانی، احداث شده و در مرحله بعد، توسط شرکت توزیع برق، تجهیز می‌شود.

وی بهره‌برداری از سیستم روشنایی پیرامون میدان آذربایجان و اصلاح نورپردازی تقاطع غیر همسطح میدان جهاد را  از دیگر طرح‌هایی خواند که نقش موثر در زیباسازی و افزایش ایمنی تردد در این دو مسیر شریانی خواهد داشت. 

امجدی با اشاره به وضعیت نابسامان مقبره مرحوم آیت‌الله انگجی گفت: طرح مرمت و بازسازی این مقبره با نظارت کارشناسان سازمان میراث فرهنگی و با یک میلیارد ریال هزینه، به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه ۴ تبریز از تکمیل سه دهنه پل عابر گذر در خیابان شهیدان ذاكر خبر داد و گفت: راه‌اندازی این پل‌ها، از مطالبات شهروندان بوده و موجب سهولت تردد و ایمن‌سازی مسیر خواهد شد.
امجدی بهره‌برداری از طرح‌های مختلف کفسازی، پیاده‌روسازی و تحکیم معابر حوزه را از دیگر پروژه‌های دهه فجر امسال خواند.
مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری منطقه ۴ تبریز، از ساعت ۱۱ روز شنبه ۱۴ بهمن، در فرهنگسرای الغدیر برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.