حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نمایشگاه نوروزانه شهرداری منطقه دو گشایش یافت

شناسه : 12399 18 مارس 2018 - 16:25 186 بازدید

تبریز ما: با حضور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و شهردار منطقه دو، نمایشگاه صنایع دستی و هنری بانوان در آستانه بهار طبیعت با عنوان نوروزانه گشایش یافت. تبریز ما: با حضور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و شهردار منطقه دو، نمایشگاه صنایع دستی و هنری بانوان در آستانه بهار طبیعت تحت عنوان ” نوروزانه” […]

نمایشگاه نوروزانه شهرداری منطقه دو گشایش یافت
پ
پ

تبریز ما: با حضور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و شهردار منطقه دو، نمایشگاه صنایع دستی و هنری بانوان در آستانه بهار طبیعت با عنوان نوروزانه گشایش یافت.

تبریز ما: با حضور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و شهردار منطقه دو، نمایشگاه صنایع دستی و هنری بانوان در آستانه بهار طبیعت تحت عنوان ” نوروزانه” از سوی این منطقه گشایش یافت. 

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۱ تبریز،  با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و باقر خوشنواز شهردار منطقه دو، نمایشگاه صنایع دستی و هنری بانوان در آستانه تعطیلات نوروزی و آغاز سال نو تحت عنوان “نوروزانه” گشایش یافت.

این نمایشگاه به منظور آشنائی گردشگران با محصولات دستی کهن شهر تبریز در بلوار ۲۹ بهمن بعنوان اصلی ترین مسیر عبوری مسافرین و میهمانان، با به نمایش گذاشتن محصولات دستی بانوان شامل لباس محلی و کیف و کفش، عروسک های بافتنی و قلاب بافی، معرق کاری و فرش، نقاشی ویترای و تابلو و… ترتیب یافته از سوی حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه دو؛ از ۲۷ اسفندماه ۹۶ تا ۱۲ فروردین ۹۷ در ابتدای شهرک زعفرانیه از سوی راهنمائی و در طبقه همکف ساختمان اطلاع رسانی و گردشگری شهرداری منطقه دو تبریز، در غرفه های متعدد برای بازدید عموم علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.