حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه تجاری تفریحی نگین خاوران با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود

شناسه : 11997 26 فوریه 2018 - 9:07 487 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: پروژه تجاری تفریحی نگین خاوران، با مشارکت ۷۰ درصدی بخش خصوصی و ۳۰ درصدی شهرداری منطقه ۹ در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا می باشد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۹ تبریز،  نسیانی خاطر نشان کرد: در صورت حمایت مدیران ارشد […]

پروژه تجاری تفریحی نگین خاوران با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: پروژه تجاری تفریحی نگین خاوران، با مشارکت ۷۰ درصدی بخش خصوصی و ۳۰ درصدی شهرداری منطقه ۹ در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا می باشد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۹ تبریز،  نسیانی خاطر نشان کرد: در صورت حمایت مدیران ارشد استانی و شهری و با عنایت به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، شهرک خاوران می تواند به قطب جدید سرمایه گذاری در شهر تبریز تبدیل شود و با توجه به درآمد محدود شهرداری، سرمایه گذاران نقش اساسی خود را در توسعه و پیشرفت منطقه ایفا نمایند.

پروژه مذکور با معماری مدرن و نمایی زیبا در زمینی به مساحت ۲۱ هزار متر مربع و با زیر بنای ۱۰۲ هزار متر مربع، در ۵ طبقه متشکل از فضاهای تجاری، خدماتی، ورزشی و فرهنگی و با گنجایش حدود ۱ هزار خودرو در دو طبقه پارکینگ طراحی و عملیات اجرائی و عمرانی آن از اردیبهشت سال ۱۳۹۲ آغاز گردیده است و هم اکنون در حال احداث است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.