حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نصب کافه‌کیوسکهای «از من بپرس» در مناطق گردشگری منطقه۸

شناسه : 12385 18 مارس 2018 - 19:44 196 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از ساخت و نصب کافه کیوسکهای «از من بپرس» در مناطق گردشگری منطقه ۸ خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۸، حساس ضمن اعلام خبر فوق افزود: کافه کیوسکهای از من بپرس برای اولین بار در سطح تبریز با مشارکت بخش خصوصی […]

نصب کافه‌کیوسکهای «از من بپرس» در مناطق گردشگری منطقه۸
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ از ساخت و نصب کافه کیوسکهای «از من بپرس» در مناطق گردشگری منطقه ۸ خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۸، حساس ضمن اعلام خبر فوق افزود: کافه کیوسکهای از من بپرس برای اولین بار در سطح تبریز با مشارکت بخش خصوصی نصب شده که علاوه بر راهنمایی مسافران نوروزی و ارائه نقشه گردشگری،با نسکافه رایگان از میهمانان نوروزی پذیرائی خواهند کرد. 
حساس ادامه داد: در این کیوسک ها نقشه گردشگری شهر تبریزو استان به همراه عکس هایی از جاذبه های گردشگری تبریز بین مسافران نوروزی توزیع می شودو راهنمایان گردشگری در این کیوسکها مشغول راهنمایی گردشگران گرامی خواهند بود. 
 شایان ذکر است كيوسك‌ از من بپرس از ساعات آغازین سال نو در محورهای گردشگری تبریز فعالیت خواهند نمود و با اهداي نوشیدنی گرم، بروشور و نقشه از مهمانان نوروزي استقبال شايسته خواهد نمود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.