حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای طرح طبقه بندی مشاغل همزمان با ایام الله دهه فجر

شناسه : 10928 18 ژانویه 2018 - 6:54 167 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: مراحل بررسی و کارهای کارشناسی و فنی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت واحد از سال 92 آغاز شده بود ولی بنا به دلایلی متاسفانه این طرح در برهه ای از زمان معلق مانده و به نتیجه ای نرسیده بود. به گزارش تبریز […]

اجرای طرح طبقه بندی مشاغل همزمان با ایام الله دهه فجر
پ
پ


تبریز ما: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: مراحل بررسی و کارهای کارشناسی و فنی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت واحد از سال 92 آغاز شده بود ولی بنا به دلایلی متاسفانه این طرح در برهه ای از زمان معلق مانده و به نتیجه ای نرسیده بود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی در ادامه افزود: با تلاش و پیگیریهای انجام یافته توسط شورای معاونین و مسئولین مربوطه، در طول سال 96 خوشبختانه موانع اجرایی این طرح برطرف شده و  همزمان با ایام الله دهه فجر و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت اجرا خواهد شد.

جلالی همچنین تصریح کرد: ایجاد امنیت شغلی ، رفاه و آسایش کارکنان از اهداف و ضروریات هر سازمانی است و ما نیز امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش وضیعت رفاهی و همچنین ایجاد انگیزه بیشتر در بین کارکنان جهت پیشبرد اهداف خود باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.