حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

با مجوز وزارت کشور بزودی شاهد تحقق پروژه تولید برق از پسماندهای شهری خواهیم بود

شناسه : 9951 24 دسامبر 2017 - 3:10 214 بازدید

تبریز ما: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با توجه به مجوز وزارت کشور در خصوص عقد قرارداد احداث نیروگاه زباله سوز امیدواریم بزودی شاهد تحقق این پروژه عظیم زیست محیطی در تبریز باشیم.  به گزارش تبریز ما، کریم صادق زاده در جریان بازدید از سازمان مدیریت پسماند با اعلام مطلب فوق، افزود : امیدواریم با […]

با مجوز وزارت کشور بزودی شاهد تحقق پروژه تولید برق از پسماندهای شهری خواهیم بود
پ
پ


تبریز ما: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با توجه به مجوز وزارت کشور در خصوص عقد قرارداد احداث نیروگاه زباله سوز امیدواریم بزودی شاهد تحقق این پروژه عظیم زیست محیطی در تبریز باشیم. 

به گزارش تبریز ما، کریم صادق زاده در جریان بازدید از سازمان مدیریت پسماند با اعلام مطلب فوق، افزود : امیدواریم با تلاش کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر و همچنین مدیران شهری ابهامات موجود در خصوص این پروژه مرتفع گردد و هر چه سریع تر عملیات اجرایی احداث نیروگاه زباله سوز در تبریز آغاز شود. 

نایب رئیس کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تاکیدات این کمسیون در خصوص رفع شبهات احتمالی مباحث محیط زیستی پروژه نیروگاه زباله سوز خواستار پاسخ علمی ، کارشناسی و منطقی به سوالات مطروحه از سوی کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز شد . 

وی افزود : نقاط ضعف و قوت این پروژه بایستی به صورت شفاف به اطلاع همگان برسد و در بررسی ها بایستی از نظرات کارشناسی همه بهره جوییم تا ایرادات و اشکالات احتمالی رفع گردد. 

وی همچنین با اشاره به اقدامات سازمان مدیریت پسماند در خصوص مسایل کارگری و رسیدگی به مسایل رفاهی پاکبانان ، گفت : توجه به مسایل معیشتی و رفاهی زحمتکش ترین قشر شهرداری تبریز از اهمیت بسیاری برخوردار است که خوشبختانه سازمان مدیریت پسماند با جدیت تمام از چند سال پیش قدم های بزرگی در این زمینه برداشته است . 

صادق زاده در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش های ارزنده مدیرعامل و مدیران و کارکنان سازمان مدیریت پسماند در خصوص اجرای پروژه های عظیم محیط زیستی و آموزش شهروندی در زمینه مدیریت بهینه پسماندهای شهری گفت : اعضای شورای اسلامی شهر تبریز سعی دارند تا با همفکری و همیاری مدیریت شهری پروژه مهم نیروگاه زباله سوز را محقق سازد تا تبریز به عنوان شهر اولین ها نخستین شهری در کشور باشد که با رعایت اصول و ضوابط محیط زیستی پشماندهای شهری را به انرژی برق تبدیل می نماید. 

شایان ذکر است در این دیدار دکتر اصغری مدیرعامل سازمان پسماند گزارش مسبوطی از عملکرد پنج ساله این سازمان ارائه و توضیحات لازم را در خصوص پروژه عظیم استحصال انرژی برق از پسماندهای شهری را ارایه نمود و اظهار کرد : هدف از اجرای این پروژه در وهله اول کاهش اثرات محیط زیستی ناشی از دفن پسماندهای شهری میباشد و در وهله بعد کاهش هزینه های شهرداری مربوط به دفن پسماندهای شهری و کسب درآمد پایدار با توجه به تولید انرژی از پسماندهای شهری میباشد . 

وی همچنین با اشاره به مصوبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت  احداث کارخانه های زباله سوز در کلانشهرها و چند شهر ساحلی کشور و همچنین صدور مجوز عقد قرارداد پروژه نیروگاه زباله سوز از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور ، ابراز امیدواری نمود با توجه به حساسیت کمسیون خدمات شهری نسبت به رفع شبهات و ایرادات احتمالی و تلاش این سازمان در شفاف سازی مباحث مطروحه هر چه سریع تر شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم محیط زیستی باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.