حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاشت انبوه ده‌ها هزار بوته انواع گل بهاری در حوزه منطقه۷

شناسه : 12335 17 مارس 2018 - 8:38 555 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: این منطقه با کاشت انبوه ده‌ها هزار بوته انواع گل بهاری، به استقبال بهار طبیعت رفته است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 7 تبریز،علی فرخی خاطرنشان کرد: در آستانه سال جدید، ۳۰ هزار جعبه بنفشه، ۳۰ هزار گلدان شب‌بو و ۳ هزار گلدان همیشه بهار در معابر، میادین و […]

کاشت انبوه ده‌ها هزار بوته انواع گل بهاری در حوزه منطقه۷
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: این منطقه با کاشت انبوه ده‌ها هزار بوته انواع گل بهاری، به استقبال بهار طبیعت رفته است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 7 تبریز،علی فرخی خاطرنشان کرد: در آستانه سال جدید، ۳۰ هزار جعبه بنفشه، ۳۰ هزار گلدان شب‌بو و ۳ هزار گلدان همیشه بهار در معابر، میادین و بوستان‌های جنوب‌غرب تبریز کاشته شده است.

وی اضافه کرد: تنوع گل‌کاری‌های منطقه ۷ امسال چشمگیرتر سال گذشته طراحی شده و فضایی زیبا و باطراوت را برای ورود میهمانان نوروزی و استفاده شهروندان حوزه فراهم‌ کرده‌است .

گفتنی است است کاشت گل و گیاه‌، هرس‌، سم پاشی و آفت زدایی درختان‌، رنگ آمیزی نیمکت‌ها، ساماندهی نماز‌خانه ها‌، تعمیر و نظافت المان های بوستانی از جمله دستگاه های ورزشی و بازی های کودکانه، مرمت آبخوری های معیوب، ترمیم جداول، آب نماها، تابلوهای راهنمایی و شناسایی در بوستان ها‌، رسیدگی به شبکه روشنایی بوستان ها‌ و نظافت سرویس‌های بهداشتی از جمله اقدامات این حوزه در راستای ساماندهی و آماده سازی بوستان های این منطقه است .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.