حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سال آینده تعدیل نیرو یا کاهش حقوق در شهرداری نخواهیم داشت

شناسه : 28729 04 مارس 2019 - 11:52 828 بازدید

شهردار تبریز گفت: با وجود مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور در سال آینده تعدیل نیرو یا کاهش حقوق نخواهیم داشت. ایرج شهین باهر صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز گفت: با وجود مشکلات مالی در شهرداری تبریز، امسال تعدیل نیرو نکردیم و این رویه در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت. سال آینده نه […]

سال آینده تعدیل نیرو یا کاهش حقوق در شهرداری نخواهیم داشت
پ
پ

شهردار تبریز گفت: با وجود مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور در سال آینده تعدیل نیرو یا کاهش حقوق نخواهیم داشت.

ایرج شهین باهر صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز گفت: با وجود مشکلات مالی در شهرداری تبریز، امسال تعدیل نیرو نکردیم و این رویه در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سال آینده نه یک نفر از نیروی های شهرداری را تعدیل خواهیم کرد، نه کاهش حقوق خواهیم داشت.

شهردار تبریز با اشاره به جلسات مشترک شهرداری تبریز با معاون وزیر کشور در خصوص ادغام سازمان ها اظهار داشت: مشکل ادغام سازمان ها عدم تصویب اساسنامه این سازمان ها است که پس از تصویب در شورای شهر در وزارت کشور با مخالفت روبرو شده و هنوز به تصویب نرسیده است.

شهین باهر در خصوص اظهارات اعضای شورا مبنی بر اصلاح ساختار در شهرداری گفت: اصلاح ساختار در شرایطی که به سادگی تسلیم نظر یک کارشناس در تهران می شویم که نتیجه ماه ها کار کارشناسی در شورا و شهرداری را نقض می کند و با اساسنامه سازمان ها مخالفت کرده و آن را رد می کند،غیر ممکن است.

شهین باهر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش شهرداری های کلانشهرها برای تغییر نظر وزارت کشور در خصوص تغییرات چارت شهرداری ها گفت: ما با معاون عمرانی وزیر کشور چندین جلسه برگزار کردیم که در نتیجه آنها وزارت کشور قانع شده است که نظرات ما و اعضای شوراها درست است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.