حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جشنواره تابستانه تبریز به ایستگاه آخر رسید

شناسه : 6451 19 سپتامبر 2017 - 6:51 349 بازدید

تبریز ما: دهمین جشنواره تابستانه تبریز به ایستگاه آخر رسید و به کار خود پایان داد. به گزارش تبریز ما، کاروان دهمین جشنواره تابستانه تبریز با ویژه برنامه های جشن لبخند شبهای تابستانی را در میان شهروندان و گردشگران در محلات مختلف سپری و آخرین جشن خود را تقدیم خانواده همکاران سازمان فرهنگی هنری شهرداری […]

جشنواره تابستانه تبریز به ایستگاه آخر رسید
پ
پ


تبریز ما: دهمین جشنواره تابستانه تبریز به ایستگاه آخر رسید و به کار خود پایان داد.

به گزارش تبریز ما، کاروان دهمین جشنواره تابستانه تبریز با ویژه برنامه های جشن لبخند شبهای تابستانی را در میان شهروندان و گردشگران در محلات مختلف سپری و آخرین جشن خود را تقدیم خانواده همکاران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز کرد.
آیین اختتامیه جشنواره تابستانه تبریز شامگاه دوشنبه در محل دلفیناریوم باغلارباغی با حضور خانواده همکاران و اهالی فرهنگ و هنر سازمان فرهنگی شهرداری تبریز برگزار شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در این مراسم ضمن قدردانی از تمامی عوامل جشنواره تابستانه به نقش بانوان در شکل گیری این برنامه فرهنگی اشاره کرد و گفت: حمایت و صبوری بانوان و همسران همکاران ستودنی بوده و همراهی آنها در شکل گیری و برگزاری شایسته برنامه های فرهنگی قابل تقدیر است.
حسین آذرنیا با اشاره به سخن ارزشمند امام راحل (ره) که مردان از دامن زنان به معراج می روند؛ به نقش بانوان فداکار سرزمین ایران زمین در رشد و شکوفایی جامعه تاکید کرد.
این برنامه با اجرای استندآپ بابک نهرین، هنرنمایی آرتان فربختی و نمایش دلفین ها همراه بود و از تلاشگران و فعالان فرهنگی که در برگزاری شایسته دهمین جشنواره تابستانی نقش داشتند تجلیل شد.
دهمین جشنواره تابستانه تبریز با برگزاری بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در قالب جشن لبخند، اتوبوس شادی و پیک لبخند شب های تابستانی را در میان شهروندان سپری کرد و شامگاه دوشنبه ۲۷ شهریور ماه با همراهی خانواده همکاران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به کار خود پایان داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.