حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نمایشگاه‌های صنایع‌دستی، فرصت ارزنده برای ارائه تولیدات داخل است

شناسه : 12523 28 مارس 2018 - 4:30 218 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه‌های فصلی و صنایع‌دستی، فرصت ارزنده‌ای برای عرضه تولیدات داخل و حمایت از کالای ایرانی است. به گزارش تبریز ما، محمدصادق پورمهدی در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و سوغاتی عینالی، اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» برگزاری این نمایشگاه و […]

نمایشگاه‌های صنایع‌دستی، فرصت ارزنده برای ارائه تولیدات داخل است
پ
پ


تبریز ما: معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه‌های فصلی و صنایع‌دستی، فرصت ارزنده‌ای برای عرضه تولیدات داخل و حمایت از کالای ایرانی است.

به گزارش تبریز ما، محمدصادق پورمهدی در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و سوغاتی عینالی، اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» برگزاری این نمایشگاه و ایجاد فرصتهای درآمدزایی و معرفی محصولات بومی هنرمندان به خصوص بانوان سرپرست خانوار، اقدامی ارزشمندی است و جا دارد از مدیریت و کارکنان سازمان عون بن علی در برگزاری این نمایشگاه تقدیر و تشکر نمود.

پور مهدی برگزاری نمایشگاه  صنایع دستی و هنری سوغاتی نگارخانه عینالی را  ۲۰۱۸ را گامی در پیشبرد برنامه های تبریز ۲۰۱۸ دانست و افزود: این کوه نعمت بزرگی است که با همت مسوولان به تفرجگاه بزرگی تبدیل شده است و بازارچه های موجود در آن باید رونق بیشتری داشته باشند.

معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به زیرساخت های ایجاد شده در تفرجگاه عینالی و اهمیت رونق گردشگری در تفرجگاه عینالی گفت: هم‌اکنون مشابه ائل گلی در مقیاس بزرگ، در عینالی ایجاد شده و می‌تواند با مد نظر قرار دادن صنایع دستی، زمینه‌ساز رونق  گردشگری شود.

پورمهدی ادامه داد:در هیئت مدیره سازمان توسعه و عمران عون بن علی بر آنیم تا فضای رایگان در اختیار تولیدکنندگان صنایع دستی و حتی غذاها و سوغات سنتی تبریز قرار دهیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.