حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نشست معاونین و مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداریهای کشور در تبریز برگزار شد

شناسه : 13159 01 می 2018 - 9:22 318 بازدید

تبریز ما: نشست معاونین و مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداریهای کشور به میزبانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز به منظور بررسی و اصلاح ساختار سازمانی معاونت های حمل و نقل و سازمانهای وابسته شهرداریها تشکیل شد. به گزارش تبریز ما،‌ این نشست با منظور بررسی و اصلاح ساختار سازمانی معاونین […]

نشست معاونین و مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداریهای کشور در تبریز برگزار شد
پ
پ

تبریز ما: نشست معاونین و مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداریهای کشور به میزبانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز به منظور بررسی و اصلاح ساختار سازمانی معاونت های حمل و نقل و سازمانهای وابسته شهرداریها تشکیل شد.

به گزارش تبریز ما،‌ این نشست با منظور بررسی و اصلاح ساختار سازمانی معاونین حمل و نقل و سازمان های وابسته در شهرداری های سراسر کشور و با حضور مهندس شهین باهر، دکتر شکور اکبرنژاد و جمعی از اعضای شورا اسلامی تبریز و معاونین و مدیران ارشد شهری امروز، در محل سالن جلسات شهرداری تبریز برگزار شد.

در نخستین روز از نشست سه روزه کارگروه بررسی و اصلاح ساختار، مدیرکل دفتر حمل ونقل و ترافیک و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و مدیران عامل اتحادیه های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و حمل و نقل همگانی و پایانه های مسافربری کشور و معاونین و مدیران حمل و نقل شهرداری های مراکز استانها، صاحب‌نظران و کارشناسان ذیربط این بخش حضور و به بحث های کارشناسی در این زمینه پرداختند.

در این نشست با برگزاری کارگروه های مختلف در خصوص بررسی و اصلاح ساختار سازمانی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری های کشور و تهیه متن پیشنهادی اصلاح ساختار و اساسنامه شهرداری ها و سازمانهای وابسته در حوزه حمل و نقل بررسی های کارشناسانه انجام گرفت.

گفتنی است؛  نشست از امروز سه شنبه 11 الی 14 اردیبهشت ماه سالجاری در تبریز و به میزبانی سازمان مدیریت حمل و بار شهرداری تبریز برگزار می شود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.