حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ارتقای کیفیت آسفالت یکی از اولویت های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در سال جاری

شناسه : 12687 09 آوریل 2018 - 5:36 195 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز در جلسه ای با مدیرعامل سازمان عمران، مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی و مدیر کارخانه آسفالت سازمان عمران به ارتقای کیفیت آسفالت تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی با تاکید به ارتقای کیفیت آسفالت شهری گفت: کارخانه تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری باید […]

ارتقای کیفیت آسفالت یکی از اولویت های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در سال جاری
پ
پ


تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز در جلسه ای با مدیرعامل سازمان عمران، مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی و مدیر کارخانه آسفالت سازمان عمران به ارتقای کیفیت آسفالت تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین اسحقی با تاکید به ارتقای کیفیت آسفالت شهری گفت: کارخانه تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری باید با اولویت دادن به بحث کیفیت آسفالت تحول چشمگیری را در صنعت این محصول به وجود آورد.

وی افزود: مواد اولیه آسفالت باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، خرید مواد باید از مراکز تایید شده صورت گیرد و در این خصوص نباید به خاطر هزینه از کیفیت کار بکاهیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با بیان اینکه کیفیت آسفالت باید پاسخگوی تمام اقشار باشد افزود: در این خصوص باید با مسئولین عمرانی و آسفالت مناطق جلسه ای تخصصی برگزار کنید و از آنها بخواهید بر تهیه و اجرای پروژه های آسفالت نظارت کامل داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کلیه آسفالتهای مناطق باید از محل کارخانه آسفالت سازمان عمران تهیه شود افزود: مسئولین آسفالت مناطق و سرگروه تخصصی آسفالت موظف هستند با بازدید میدانی از معابر اصلی اولویت های اجرای پروژه های آسفالت مناطق را تعیین نمایند و در اسرع وقت بر اجرایی نمودن این پروژه ها اقدام شود.

اسحقی با بیان اینکه کارگاه های امانی باید مجهز به ماشین آسفالت اجرای آسفالت از جمله فلاکس قیر، کاتر و … باشند افزود: در انتخاب دستگاه های فینیشر و غلطک زن باید دقت شود، حتی پیمانکارانی که برای پروژه های آسفالت انتخاب می شوند باید از دستگاه های با کیفیت بالا و مجهز استفاده کنند و ناظرین عمرانی باید نظارت کامل بر اجرای پروژه ها توسط پیمانکاران را داشته باشند.

وی خواستار توجه ویژه در امر درزگیری و همسطح سازی  دریچه های در پروژه های آسفالت شد تا با ترمیم مناسب دیگر نیازی به اجرای  روکش آسفالت و هزینه های اضافی  نباشد.

وی همچنین در ادامه خواستار تسریع در اجرایی نمودن پروژه ترمیم و اصلاح باقی مانده ایستگاه های مسیر BRT شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز  بر ضرورت اجرای استفاده از کالای بومی استانی و ایرانی در اجرای پروژه های عمرانی نیز تاکید نمود و خواستار ابلاغ این موضوع به کلیه مناطق و سازمان شهرداری تبریز شد تا در قراردادها و برآوردهای اولیه خود این مهم را بصورت جدی مورد توجه قراردهند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.