حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهره برداری از 20دستگاه اتوبوس جدید و 51دستگاه اتوبوس نوسازی شده/ افتتاح جایگاه استاندارد سازی شده سوخت گازوئیل با اعتبار 4 میلیارد ریال

شناسه : 11759 14 فوریه 2018 - 10:38 277 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از بهره برداری از 20دستگاه اتوبوس جدید و 51دستگاه اتوبوس نوسازی شده خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحداتوبوسرانی تبریز وحومه ، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب گفت در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تا […]

بهره برداری از 20دستگاه اتوبوس جدید و 51دستگاه اتوبوس نوسازی شده/ افتتاح جایگاه استاندارد سازی شده سوخت گازوئیل با اعتبار 4 میلیارد ریال
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از بهره برداری از 20دستگاه اتوبوس جدید و 51دستگاه اتوبوس نوسازی شده خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحداتوبوسرانی تبریز وحومه ، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب گفت در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان سال جاری تعداد 76 دستگاه اتوبوس جدید و باز سازی شده  وارد شبکه حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز خواهد شد.

وی با اشاره به حجم 3/5 میلیون نفری سفرهای درونشهری و نياز شهر به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي و همچنین ضرورت همکاری همگانی و گسترده در جهت کاهش آلایندگیهای زیست محیطی ، سازماندهی ناوگان را اصلی ترین موضوع در حوزه مدیریت حمل ونقل شهری برشمرد و افزود : تلاش برای نوسازی ناوگان جهت ارتقاء خدمات رسانی از سیاستهای اولویت دار شرکت واحد می باشد و در این راستا اقدامات بسیار مهمی انجام گرفته است که تا پایان بهمن ماه شاهد خبرهای خوبی از اتوبوسرانی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز اظهار داشت: ورود این تعداد اتوبوس به شبکه حمل ونقل عمومی، نقش موثری در تسهیل ترددهای پایان سال خواهد داشت.

فرخ جلالی افزود: در کنار این خدمات ،بخشی از توان فکری و مهندسی متخصصان این شرکت به سمت کنترل وبهینه سازی سوخت مصرفی سوق داده شدکه جایگاه سوخت گیری اتوبوسرانی  با عمربیش از سی سال و بعلت فرسودگی مخازن و اتصالات،  باعث بروز برخی مشکلات شده بود که باهزینه کرد اعتباری بالغ  بر4میلیارد ريال ، به بهره برداری میرسد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.