حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آمادگی۲۰۷مدرسه و ۲۰۷۰ اتاق برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۷

شناسه : 12414 19 مارس 2018 - 4:35 165 بازدید

تبریز ما: رئیس امور رفاهی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ۲۰۷ مدرسه در سطح استان با دو هزار و ۷۰ اتاق آماده ارائه خدمات برای فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروزی هستند . به گزارش تبریز ما، مالک افشار از آمادگی سه پایگاه در تبریز از جمله مدرسه مدرس در کوچه کریم خان، مدرسه سالار […]

آمادگی۲۰۷مدرسه و ۲۰۷۰ اتاق برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۷
پ
پ


تبریز ما: رئیس امور رفاهی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ۲۰۷ مدرسه در سطح استان با دو هزار و ۷۰ اتاق آماده ارائه خدمات برای فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروزی هستند .

به گزارش تبریز ما، مالک افشار از آمادگی سه پایگاه در تبریز از جمله مدرسه مدرس در کوچه کریم خان، مدرسه سالار شهیدان در ائل گی و  مرکز اسکان دائمی فرهنگیان استان در ارک جنوبی برای پذیرش اسکان فرهنگیان خبر داد و گفت: باشگاه فرهنگیان در تبریز،   ۲۵  خانه ی معلم در استان از جمله شهرستان های مراغه، سراب، خدا آفرین، کلیبر و سایر شهرستان ها آماده ی اسکان دهی به فرهنگیان هستند .

وی از آغاز پذیرش مهمانان نوروزی از  ۲۸  اسفند ماه سال جاری در پایگاه ها و مدارس استان خبر داد و گفت: پایگاه ها و مدارس استان آماده ی پذیرش مهمانان نوروزی هستند؛ مهمانانی که از طریق سامانه مدرسه، رزرو کردند نیازی جهت مراجعه حضوری به پایگاه ها را ندارند بلکه می توانند برای پذیرش به صورت مستقیم به مدارس مورد نظر مراجعه کنند .

 وی با بیان این‌که در تعطیلات ایام نوروزی سال ۹۶،   ۲۸  هزار و  ۵۰۰  نفر مسافر در اسکان های نوروزی استان پذیرش شده است، افزود: در ایام نوروز ۵۰  درصد مدارس برای پذیرایی مهمانان آماده می شود که در صورت افزایش مهمانان، مدارس دیگری نیز آماده می شوند، در تبریز برای  ۲۰  الی  ۲۵  هزار نفر در هر شبانه روز ظرفیت پذیرش داریم که البته قابل افزایش است .

رئیس امور رفاهی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که کیفیت مدارس ما در استان برای اسکان مسافران از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: در حال حاضر مدارس ما از لحاظ رتبه بندی در سطح مدارس ویژه و الف قرار دارند، در مدارس ویژه امکانات زیادی مانند تخت، یخچال، تلویزیون، فرش و موکت و… و. برای رفاه مسافران آماده شده است، نرخ اسکان در مدارس ویژه هر شبانه روز   ۲۶  هزار تومان و در مدارس درجه الف  ۲۴  هزار تومان اعلام شده که این نرخ ها نسبت به سال گذشته افزایش نیافته است

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.