حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اتمام آسفالت ریزی و اصلاح هندسی فلکه خیام

شناسه : 13030 24 آوریل 2018 - 9:26 221 بازدید

تبریز ما: از سوی شهرداری منطقه دو تبریز عملیات آسفالت ریزی و اصلاح هندسی فلکه خیام جاده ائل گولی به اتمام رسید. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، اصلاح هندسی فلکه خیام جاده ائل گولی که از اصلی ترین مسیرهای مورد تردد مسافرین و گردشگران شهر تبریز برای دسترسی به […]

اتمام آسفالت ریزی و اصلاح هندسی فلکه خیام
پ
پ


تبریز ما: از سوی شهرداری منطقه دو تبریز عملیات آسفالت ریزی و اصلاح هندسی فلکه خیام جاده ائل گولی به اتمام رسید.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، اصلاح هندسی فلکه خیام جاده ائل گولی که از اصلی ترین مسیرهای مورد تردد مسافرین و گردشگران شهر تبریز برای دسترسی به مجموعه تاریخی تفریحی پارک بزرگ ائل گلی بشمار می آید از سوی سخت کوشان حوزه عمران منطقه، با انجام آسفالت ریزی به اتمام رسیده است.

اصلاح هندسی فلکه خیام به منظور تردد بدون حادثه وسایل نقلیه شهری و سهولت عبور و مرور شهروندان به همراه جدول گذاری و کف سازی پیاده روها و اضلاع این فلکه بصورت کف سنگی (بتنی) نیز به انجام رسید.

گفتنی است؛ عملیات اصلاح هندسی فلکه خیام با نصب تجهیزات هوشمند ترافیکی، تکمیل می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.