حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

محفل ادبی شمشیر قلم درفرهنگسرای الغدیر برگزار شد

شناسه : 6396 17 سپتامبر 2017 - 19:06 205 بازدید

تبریز ما: محفل ادبی شمشیر قلم با موضوع فاجعه میانمار همزمان با روز ملی شعر و ادب درفرهنگسرای الغدیر با حضور چهره های شعر حوزه از سراسر کشور در فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز برگزار شد. به گزارش تبریز ما، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برگزاری این نشست با رویکرد ظلم ستیزی را با سه محور […]

محفل ادبی شمشیر قلم درفرهنگسرای الغدیر برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: محفل ادبی شمشیر قلم با موضوع فاجعه میانمار همزمان با روز ملی شعر و ادب درفرهنگسرای الغدیر با حضور چهره های شعر حوزه از سراسر کشور در فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برگزاری این نشست با رویکرد ظلم ستیزی را با سه محور اصلی وقوع فاجعه اخیر نسل کشی مسلمانان در میانمار، قرار گرفتن در آستانه ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و سالروز در گذشت شاعر نام آشنای ایران زمین محمد حسین بحجت تبریزی ملقب به تبریز ما با حضور علماب عظام شاعران بنام برشمرد.

حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: در این برنامه که محفل شعرخوانی شاعران حوزوی به زبان آذری و فارسی است، شاعران حوزوی استان آذربایجان شرقی و چند تن از چهره های شعر حوزه از سراسر کشور به شعرخوانی پرداختند.

وی با تاکید بر آموزه های دینی مبنی بر ظلم ستیزی در سراسر جهان، اظهار داشت: تکلیف شرعی مسلمانان است تا در برابر فاجعه میانمار سکوت نکنند چرا که واقعه کربلا نیز به خاطر قیام امام حجسین (ع) در برابر ظلم اتفاق افتاد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.