حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نمایشگاههای بین المللی فرصت مناسبی برای افزایش مراودات بین المللی و داخلی

شناسه : 11272 26 ژانویه 2018 - 16:09 306 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز نمایشگاه های گردشگری را فرصت مناسبی برای افزایش مراودات بین المللی و داخلی عنوان کرد. به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده گفت: شهرداری تبریز با همکاری و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری آذربایجان شرقی در بیست و دومین نمایشگاه […]

نمایشگاههای بین المللی فرصت مناسبی برای افزایش مراودات بین المللی و داخلی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز نمایشگاه های گردشگری را فرصت مناسبی برای افزایش مراودات بین المللی و داخلی عنوان کرد.

به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده گفت: شهرداری تبریز با همکاری و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری آذربایجان شرقی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر منطقه شرق مدیترانه  و یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور دارد که این نمایشگاه ها تاثیر  بسزایی در افزایش مراودات داخلی و خارجی و همچنین گسترش روابط همکاری دارند.
وی ادامه داد: در طی روزهایی که تبریز در دو نمایشگاه حضور داشته ملاقات کاری گسترده ای با نهادهای متولی گردشگری و بخش خصوصی انجام شده که این امر می تواند عامل مهمی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات باشد.
حاجی زاده با اشاره به نقش نمایشگاه های گردشگری در معرفی و شناساندن تبریز یادآور شد: نمایشگاه های گردشگری تاثیر بسزایی در معرفی پتانسیل های گردشگری و معرفی فرصت های سرمایه گذاری دارد که در نمایشگاه گردشگری استانبول و تهران سعی شده است این پتانسیل ها با محوریت تبریز 2018 معرفی شود.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به برنامه های ارائه شده در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: برنامه های متنوعی توسط شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی برای حضور در نمایشگاه گردشگری تهران ترتیب داده شده بود که در کنار برنامه های هنری و فرهنگی همچون اجرای موسیقی آذری، اجرای زنده نقاشی و سفال توزیع بیش از 100 هزار عدد اقلام فرهنگی اعم از نقشه گردشگری تبریز، بروشور معرفی تبریز، ویژه نامه گردشگری تبریز و سی دی اشعار استاد تبریز ما در غرفه تبریز 2018 توزیع شد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.