حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رییس هیات: بسکتبال آذربایجان شرقی کیفیت بالایی دارد

شناسه : 12416 19 مارس 2018 - 4:31 204 بازدید

تبریز ما: رییس هیات بسکتبال آذربایجان شرقی با موفق خواندن عملکرد این هیات در سال جاری، گفت: بسکتبال استان در دو بخش قهرمانی و‌ حرفه ای بالاترین کیفیت را داشت و باید از این حیث به تک تک اهالی بسکتبال خسته نباشید، بگویم. مرتضی آبدار در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان بسکتبال آذربایجان شرقی، ظهار کرد: […]

رییس هیات: بسکتبال آذربایجان شرقی کیفیت بالایی دارد
پ
پ


تبریز ما: رییس هیات بسکتبال آذربایجان شرقی با موفق خواندن عملکرد این هیات در سال جاری، گفت: بسکتبال استان در دو بخش قهرمانی و‌ حرفه ای بالاترین کیفیت را داشت و باید از این حیث به تک تک اهالی بسکتبال خسته نباشید، بگویم.

مرتضی آبدار در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان بسکتبال آذربایجان شرقی، ظهار کرد: ورزشکاران حاضر در این مراسم شایسته مراسمی به مراتب بهتر هستند اما فرصت موجود‌ برای تقدیر از زحمات آنها و ایجاد وحدت بیشتر می تواند مهم تلقی شود.
وی با بیان اینکه فعالیت آموزش و پرورش رکن مهمی در توسعه بسکتبال به حساب می آید، افزود: چنین کیفیتی در آموزش و پرورش بخش دختران به خوبی وجود دارد که نتایج آن در مسابقات مختلف مشخص است، اما مشابه چنین روندی را در بخش پسران شاهد نیستیم که تلاش می کنیم این بخش را نیز به شرایط دختران برسانیم. 
آبدار اضافه کرد: برای موفقیت و رسیدن به شرایطی رو به جلو‌ لازم است تا همه همراهی و کار کنند.
وی به پیشرفت امر داوری در بسکتبال آذربایجان شرقی نیز اشاره کرد و گفت: زمانی که بنده هیات را تحویل گرفتم حواشی زیادی در مورد داوری بود که هم اکنون براساس تلاش های صورت گرفته از آمار یک داور ملی به سه و تعداد داور درجه یک به دو نفر افزایش یافته است.
آبدار ادامه داد: بعد از رسیدن ورزشکاران به رده سنی بالاتر از امید، با توجه به نبود مسابقات قهرمانی کشور عملا’ ورزشکاران بدون حامی باقی می مانند که برای این مهم با همکاری یکی از بسکتبالیست های سابق که اسپانسر تیم های امید دختران و پسران شده است، زمینه حضور در مسابقات دسته دوم باشگاهی کشور فراهم شده است.
در این مراسم که در سالن اجتماعات موزه آذربایجان برگزار شد، از افتخارآفرینان تیم‌های رده های سنی پسران و‌ دختران تجلیل شد.
در این آیین همچنین از پیشکسوتان بسکتبال استان آقایان عطایی، کوشاور، ناصرزاده، دلیراکبری، ارغوانی و جامبر و اعضای تیم های نوجوانان و جوانان قهرمان مسابقات شمالغرب ایران، امید دختران استان دارای رتبه چهارم کشوری و تیم جوانان پسر قهرمان شمالغرب کشور ، تجلیل شد.
تیم بسکتبال شهرداری تبریز برای نخستین در در تاریخ ورزش آذربایجان قهرمان رقابت های لیگ برتر فصل 1396 باشگاه های ایران شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.