حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تدارک سبزقباها برای دشت سه امتیاز از شیراز

شناسه : 10754 14 ژانویه 2018 - 8:26 171 بازدید

تبریز ما: شاگردان آقایی در ماشین سازی از ۱۸ بازی خود ۱۹ امتیاز کسب کرده اند و  بسیار امیدوارند تا اولین پیروزی خود را با حضور این مربی در شیراز جشن بگیرند. تیم های فوتبال فجرسپاسی شیراز و ماشین سازی تبریز در حالی به مصاف هم می روند که هردو تیم انگیزه های فراوانی برای […]

تدارک سبزقباها برای دشت سه امتیاز از شیراز
پ
پ


تبریز ما: شاگردان آقایی در ماشین سازی از ۱۸ بازی خود ۱۹ امتیاز کسب کرده اند و  بسیار امیدوارند تا اولین پیروزی خود را با حضور این مربی در شیراز جشن بگیرند.

تیم های فوتبال فجرسپاسی شیراز و ماشین سازی تبریز در حالی به مصاف هم می روند که هردو تیم انگیزه های فراوانی برای کسب امتیاز در این بازی دارند.  فجرسپاسی شیراز، تیم میزبان مسابقات با ۲۹ امتیاز از ۱۸ بازی خود در رتبه هفتم لیگ یک قرار دارد و می تواند با پیروزی در این بازی در انتظار لغزش حریفان بالا نشین جدول رده بندی باشد و تا رتبه چهارم جدول صعود کند.

در سوی دیگر ماشین سازی تبریز، تیم میهمان، با حضور عباس آقایی در حال تزریق اندیشه های فنی جدیدی برای کسب نتایج بهتر در این رقابت ها است. آن ها در بازی گذشته خود در تبریز به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان، صدر نشین لیگ رفتند و این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

سبزقباها در صورت کسب سه امتیاز این بازی می توانند وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشند . شاگردان آقایی در ماشین سازی از ۱۸ بازی خود ۱۹ امتیاز کسب کرده اند و  بسیار امیدوارند تا اولین پیروزی خود را با حضور این مربی در شیراز جشن بگیرند.

زرد پوشان شیرازی در بازی گذشته خود ، بادران تهران، تیم دوم جدول رده بندی را متوقف کردند  و می خواهند با پیروزی در این بازی کمی به روند امتیازگیری خود بهبود ببخشند چرا که شاگردان کلانتری در پنج بازی اخیر خود  ۸ امتیاز گرفته اند و برای صعود به رده های بالای جدول حداکثر امتیازات خود را کسب کنند.

پیش از این ، هردو تیم در بازی رفت رقابتهای لیگ یک نیز به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود سبزقباها در تبریز به پایان رسید.

گفتنی است دیدار تیم های  فجرسپاسی شیراز و ماشین سازی تبریز، در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ یک، ساعت ۱۴، روی یکشنبه  ۲۴ دی ماه در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار خواهد شد. قضاوت این دیدار برعهده وحید صالحی است و بابک خسروی، محمد نوری و عقیل جهانبازی وی را در این امر یاری خواهند کرد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.