حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نوسازی 3500 دستگاه تاکسی فرسوده تبریز در آستانه تبریز 2018

شناسه : 6540 21 سپتامبر 2017 - 5:57 231 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز با تشریح عملکرد سازمان تاکسیرانی در شش ماهه اول سال 96 از نوسازی 3500 دستگاه تاکسی فرسوده تبریز در آستانه تبریز 2018 خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان تاکسیرانی تبریز، فرخ جلالی گفت: در راستای آماده سازی ناوگان تاکسیرانی برای سال ۲۰۱۸ و تاثیرگذاری مثبت […]

نوسازی 3500 دستگاه تاکسی فرسوده تبریز در آستانه تبریز 2018
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز با تشریح عملکرد سازمان تاکسیرانی در شش ماهه اول سال 96 از نوسازی 3500 دستگاه تاکسی فرسوده تبریز در آستانه تبریز 2018 خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان تاکسیرانی تبریز، فرخ جلالی گفت: در راستای آماده سازی ناوگان تاکسیرانی برای سال ۲۰۱۸ و تاثیرگذاری مثبت بر مبلمان شهری و پیش گیری از آلودگی هوا و کاهش تصادفات، تا کنون ۳۵۰۰دستگاه از تاکسی های فرسوده تبریز از رده خارج و تاکسی های جایگزین تحویل داده شده است.

جلالی افزود: در حال حاظر فقط ۱۸۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در کلانشهر تبریز موجود است که ۲۵۰ دستگاه از آنها نیز در مرحله صدور پیش فاکتور قرار دارند و باقی مانده آنها هم باید سریعآ نسبت به تبدیل به احسن اقدام و یا این که طبق هماهنگی های صورت گرفته ، تاکسی فرسوده را تحویل مرکز اسقاط داده و ارزش گواهی اسقاط را دریافت کنند تا به طور کلی تاکسی های فرسوده از چرخه حمل ونقل درون شهری حذف شوند.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته بخشی از مشکلات بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان رفع گردیده بطوری که در حال حاظر غرامت دستمزد ایام بیماری تاکسیرانان بیمه شده نیز همانند رانندگان حمل ونقل عمومی بین شهری پرداخت میگردد و از طرفی در این راستا پیگیرآن هستیم تا تاکسیرانانی که در دو سال گذشته پروانه تاکسیرانی دریافت نوده ولی بیمه نشده اند نیز در اسرع وقت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرارگیرند .

فرخ جلالی خاطرنشان کرد : برای تسهیل در توقف اتوبوسها و تاکسی ها در ایستگاه های خود و جلوگیری از ترافیک در چهار راه ها ، طرح کنترل مکانیزه پارک حاشیه خیابانها با هماهنگی پلیس راهور و بهره گیری از دو دستگاه گشت خودرویی دوربین دار اجرا شده است.

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز عملکرد سازمان در حوزه آموزش و فرهنگسازی را نیز چشمگیر توصیف و از شرکت ۶۰۰ نفر از تاکسیرانان در کلاسهای مختلف آموزشی ایمنی ، باز آموزی مقررات راهنمایی و رانندگی، مهارتهای ارتباطی و روانشناسی، اخلاق حرفه ای و اسلامی و مهمانداری در شش ماهه اول سالجاری خبر داد.

 وی افزود: ۲۰۰ نفر از تاکسیرانان نیز با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری در حال تحصیل زبان انگلیسی هستند و ۱۸۰ نفر از تاکسیرانان بصورت عملی آتش نشانی را در دوره آموزشی ویژه فرا گرفته و۲۰۰ نفر نیز در کارگاه آموزشی احیای قلبی /مغزی و کمک های اولیه شرکت نمودند.

جلالی واگذاری جایگاه های سوختگیری گاز سی ان جی سازمان تاکسیرانی به بخش خصوصی ، راه اندازی سیستم جامع هوشمند تاکسیرانی با قابلیتهای ارائه مرخصی آنلاین ، برون سپاری ، آرشیو الکترونیکی و سیستم اندروید ، تداوم فعالیت تاکسی های راهنمای گردشگران (طرح از من بپرس) و همچنین بهره برداری از سیستم مکانیزه نوبت دهی تاکسیهای خط ویژه فرودگاه و ملبس نمودن رانندگان تاکسی های فرودگاه به لباس فرم ، تهیه صورتهای مالی وتسویه حساب کامل با ادارات دارائی و بیمه ، انجام مراحل اداری و عملیاتی اتصال سازمان به فیبر نوری شهرداری ، تجهیز ساختمان اداری و جایگاه های سوختگیری گاز سی ان جی تحت مدیریت سازمان به دوربین های مدار بسته ، نوسازی خودروهای گشتهای نظارتی سازمان وتحقق بیش از ۱۲۰ درصدی بودجه شش ماهه اول  سال ۱۳۹۶ را از دیگر اقدامات سازمان در سالجاری برشمرد .

 وی اجرائی نمودن پرداخت الکترونیک کرایه ها ، بیمه تکمیلی درمان و عمر تاکسیرانان و عقد قرارداد با یکی از درمانگاه ها برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی برای تاکسیرانان و خانواده های آنها با تخفیفات ویژه ، اجرای طرح های نظارتی ویژه بر فعالیت تاکسیرانان در سطح شهر ، برنامه ریزی برای واگذاری تاکسی بیسیم ۱۳۳ به بخش خصوصی ، احداث ساختمان اداری و رفاهی برای کارکنان و رانندگان زحمتکش تاکسی و خانواده های آنها و برنامه ریزی برای راه اندازی تاکسی های هیبریدی VIPتویوتا و هیوندا را از برنامه های اینده سازمان ذکر نمود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.