حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

وزارت کشور مجوز احداث کارخانه زباله سوز تبریز را صادر کرد

شناسه : 9831 20 دسامبر 2017 - 8:38 160 بازدید

[ad_1] تبریز ما: وزارت کشور با ارسال نامه ای از مدیر کل هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ، ضمن تایید احداث نیروگاه زباله سوز در تبریز مجوز عقد قرارداد بین شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی را صادر نمود.  به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری […]

وزارت کشور مجوز احداث کارخانه زباله سوز تبریز را صادر کرد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: وزارت کشور با ارسال نامه ای از مدیر کل هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ، ضمن تایید احداث نیروگاه زباله سوز در تبریز مجوز عقد قرارداد بین شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی را صادر نمود.

 به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، علیرضا اصغری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور پس از بررسی طرح پیشنهادی شرکت فرانسوی سرمایه گذار و طرف مشارکت کننده با شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت کنترل خروجی تاسیسات زباله سوز و رعایت استانداردهای زیست محیطی مجوز عقد قرارداد بین شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی را صادر نمود. 

وی افزود: مواردی که از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور مدنظر بود تماما با حساسیت کامل از سوی این سازمان در متن قرارداد لحاظ گردیده و امید است با همکاری شورای اسلامی شهر تبریز و جدیت شهرداری تبریز هرچه سریعتر شاهد عقد قرارداد و کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی این پروژه عظیم زیست محیطی در شهر اولین های ایران باشیم.

اصغری در پایان، لازمه پیشرفت این پروژه عظیم محیط زیستی را حمايت مديران ارشد استان ، اعضای شوراي اسلامی شهر تبریز  و شهردار تبريز و مدیران ارشد شهرداری دانست .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.