حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعتبار تبریز ۲۰۱۸ را از ۷۰۰ میلیارد به ۱۰ میلیارد رساندند

شناسه : 10036 26 دسامبر 2017 - 5:24 199 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: برای تبریز ۲۰۱۸ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بودجه دولتی در نظر گرفته‌‌اند که بودجه ۳ میلیاردی بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان نیز در همان ردیف آمده است. به گزارش تبریز ما، محمدحسین فرهنگی با بیان اینکه در جدول شماره ۹ لایحه بودجه سال آینده، مبلغ […]

اعتبار تبریز ۲۰۱۸ را از ۷۰۰ میلیارد به ۱۰ میلیارد رساندند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: برای تبریز ۲۰۱۸ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بودجه دولتی در نظر گرفته‌‌اند که بودجه ۳ میلیاردی بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان نیز در همان ردیف آمده است.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین فرهنگی با بیان اینکه در جدول شماره ۹ لایحه بودجه سال آینده، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌‌ای برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ در نظر گرفته‌‌اند، ابراز داشت: در ردیف ذکر شده تبریز ۲۰۱۸، برای بنیاد ادب و فرهنگ آذربایجان هم ۳ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است، این درحالیست که قبلا صحبت از ۷۰۰ میلیارد و بعد‌‌ها نهایتا صحبت از ۲۰۰ میلیارد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان استان صحبتی با دولت جهت افزایش بودجه کرده بودند، توضیح داد: هر واکنشی باید قبل از تنظیم لایحه انجام می‌‌شد و به حد کافی تلاش صورت گرفت، وقتی لایحه به مجلس آمد باید دید که از بودجه کدام طرح و پروژه امکان دارد کسر شود و به این مهم تخصیص یابد.

وی با انتقاد از بودجه تخصیص یافته به بودجه تبریز ۲۰۱۸ ادامه داد: قطعا تلاش برای کاستن از بودجه سایر پروژه‌‌ها و طرح‌‌ها با واکنش سایر نمایندگان روبرو می‌‌شود و این عملا امکان پذیر نیست، کاستن از حقوق‌ها و دستمزدها هم شدنی نیست، پروژه‌‌های عمرانی نیز ردیف اختصاصی دارند؛ مگر می شود از میزان بودجه پروژه‌‌های عمرانی یک استان دیگر کاست و به بودجه تبریز افزود؟

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه پیش‌‌تر در جلسات متعدد به اهمیت تبریز ۲۰۱۸ اشاره کرده بودیم و بهتر بود همان اول در لایحه بودجه مبلغی مناسب برای این امر در نظر گرفته می‌‌شد، خاطرنشان کرد: در روزهای منتهی به جمع بندی لایحه هم خیلی تلاش شد که با آقای نوبخت در این خصوص صحبت کنیم، اما ایشان در دسترس نبود؛ آقای جهانگیری در جلسه‌‌ای که بین نمایندگان استان داشت، در این خصوص قول داده بود و رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی خانم احمدپوری این طرح را در هیات دولت مطرح کرد و برای آن مصوبه هم گرفت و رئیس بعدی هم مدعی بود که پیگیر آن می‌‌باشد اما نتیجه‌‌اش همانی است که متاسفانه می‌‌بینیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.