حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

نشت و انفجار گاز شهری باعث مرگ یک شهروند تبریزی شد

شناسه : 9329 04 دسامبر 2017 - 10:34 215 بازدید

تبریز ما: حوالی ساعت 12 ظهر امروز، در اثر نشت و انفجار گاز شهری، یک مرد 49 ساله جان باخت. به گزارش تبریز ما، طی گزارشات مردمی به سامانه 125 و  اعلام وقوع انفجار در طبقه دوم ساختمان 5 طبقه واقع در بلوار منجم، گروه حریق ایستگاه شماره 3 به فرماندهی اقبال به محل حادثه […]

نشت و انفجار گاز شهری باعث مرگ یک شهروند تبریزی شد
پ
پ


تبریز ما: حوالی ساعت 12 ظهر امروز، در اثر نشت و انفجار گاز شهری، یک مرد 49 ساله جان باخت.

به گزارش تبریز ما، طی گزارشات مردمی به سامانه 125 و  اعلام وقوع انفجار در طبقه دوم ساختمان 5 طبقه واقع در بلوار منجم، گروه حریق ایستگاه شماره 3 به فرماندهی اقبال به محل حادثه شتافتند.

آتش پاد طالب نژاد با اعلام خبر فوق گفت: پس از اطلاع رسانی این حادثه اکیپی از آتش نشانان به محل حادثه اعزام  و شاهد وقوع انفجار و آتش و سوزی در طبقه دوم ساختمان شدند که بلافاصله عملیات اطفاء و امداد رسانی را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: این آتش سوزی که در اتاق خواب منزل رخ داده بود، یک مرد میانسال نیز دچار سوختگی و مصدومیت شده بود که بلافاصله جهت بررسی های اولیه در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت که مشخص شد وی جان باخته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی، افزود: در اثر شدت این انفجار، پنجره اتاق خواب و پذیرایی از جا کنده شده و اتاق های منزل نیز دچار خسارات و دود زدگی شده بودند.

گفتنی است، آتش نشانان در پایان عملیات با ایمن سازی محیط و ارایه توصیه های ایمنی لازم به افراد حاضر در محل، به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.