حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آسفالت‌ریزی در برخی نقاط شهر در حال انجام است/ عملیات عمرانی بازار سرپوشیده تا عید نوروز به اتمام نمی‌رسد

شناسه : 12039 28 فوریه 2018 - 9:20 240 بازدید

تبریز ما: معاون عمرانی شهرداری تبریزگفت: تخریب آسفالت‌ها طبیعی است و شهرداری نیز سریعاً این نواقص را رفع خواهد کرد. به گزارش تبریز ما، محمد حسین اسحقی با بیان اینکه همه ساله در فصل زمستان و توأم با بارش باران و سرمای هوا، آسفالت برخی مناطق تخریب می شود، ابراز داشت: سال قبل وضعیت آسفالت […]

آسفالت‌ریزی در برخی نقاط شهر در حال انجام است/ عملیات عمرانی بازار سرپوشیده تا عید نوروز به اتمام نمی‌رسد
پ
پ


تبریز ما: معاون عمرانی شهرداری تبریزگفت: تخریب آسفالت‌ها طبیعی است و شهرداری نیز سریعاً این نواقص را رفع خواهد کرد.

به گزارش تبریز ما، محمد حسین اسحقی با بیان اینکه همه ساله در فصل زمستان و توأم با بارش باران و سرمای هوا، آسفالت برخی مناطق تخریب می شود، ابراز داشت: سال قبل وضعیت آسفالت مسیرهای شهری به مراتب بدتر از شرایط کنونی بود و شهرداری در آستانه عید و در بازه زمانی اردیبهشت ماه آن‌ها را ترمیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آسفالت‌‌ریزی مسیرهای دارای ناهمواری بعد از عید نوروز انجام خواهد پذیرفت، تصریح کرد: ما در حال حاضر نیز در برخی مسیرها آسفالت‌ریزی داریم و روزهایی که بارش برف و باران نداریم و هوا مساعد است، عملیات آسفالت‌ریزی ادامه خواهد داشت چراکه هنگام نمناک بودن زمین نمی‌توان نسبت به آسفالت‌ریزی اقدام کرد.

معاون عمرانی شهردار تبریز در پاسخ به انتقاد رسانه های خبری از وضعیت نامناسب معابر بازار سرپوشیده تبریز، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید ترمیم و بهسازی بازار مسقف شهر وظیفه‌ی میراث فرهنگی است اما با این حال شهرداری احساس وظیفه کرده و نسب به بهبود وضعیت آنجا اقدام کرده است.

وی توضیح داد: عملیات کف‌سازی برخی راسته‌ها و حیاط‌های داخل بازار به پایان رسیده و برخی نماها نیز مرمت و مقاوم‌سازی شده‌اند اما با این حال هنوز کار زیادی مانده است؛ قطعاً تا پایان سال نمی‌توان عملیات بازار سرپوشیده را به صورت کامل پایان داد چراکه محدودیت‌هایی وجود دارند که موجب می‌گردند تا شهرداری نتواند به صورت شبانه‌روزی فعالیت کند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه تردد شهروندان در بازار تبریز سرعت را از عوامل عمرانی گرفته است، تاکید کرد: در طول دو سال اخیر شهرداری کارهای زیادی در بازار سرپوشیده انجام داده و به علت اینکه در سال‌‌‌های قبل عملیات عمرانی در آنجا قرار نگرفته بود، اکنون وضعیت بغرنج است و باید کارهای زیادی شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.