حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قائم مقام شهردار تبریز گزارشی از طرح خدماتی «گوزل تبریزیم» ارائه داد

شناسه : 10222 31 دسامبر 2017 - 5:18 241 بازدید

قائم مقام شهردار تبریز گفت: طرح گوزل تبریزیم با نگاه ویژه به مباحث خدماتی و سعی در رفع چهره‌های مخدوش سطح شهر و رفع زواید بصری به صورت انبوه از سوی حوزه خدمات شهری اجرا شده‌است. به گزارش تبریز ما، رسول موسائی با اعلام این خبر ادامه داد: از آغاز طرح، ۵۵۶۰ دهنه پل غیرضروری […]

قائم مقام شهردار تبریز گزارشی از طرح خدماتی «گوزل تبریزیم» ارائه داد
پ
پ


قائم مقام شهردار تبریز گفت: طرح گوزل تبریزیم با نگاه ویژه به مباحث خدماتی و سعی در رفع چهره‌های مخدوش سطح شهر و رفع زواید بصری به صورت انبوه از سوی حوزه خدمات شهری اجرا شده‌است.

به گزارش تبریز ما، رسول موسائی با اعلام این خبر ادامه داد: از آغاز طرح، ۵۵۶۰ دهنه پل غیرضروری و زاید که ایمنی پیاده‌روها و لایروبی آبروها را با مشکل مواجه کرده‌بودند، جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: وضعیت سرویس‌های بهداشتی با تجهیز و تقویت بنای ساختمانی سرویس‌ها با همکاری بخش‌های خصوصی سامان‌دهی شده‌است.

موسائی گفت: کمیته عالی سیما و منظر شهری، با تصمیم‌سازی‌های هماهنگ مباحث تبلیغاتی و محیطی شهر را درنظر دارد.

قائم مقام شهردار با تاکید بر جمع آوری ۱۱۶۵۰ مورد از زواید بصری شامل میله‌پرچم، پایه‌چراغ، صندوق‌ها، میله‌ها و موانع قدیمی در این طرح افزود:  شهرداری متولی اصلی روشنایی معابر نیست با این حال،  ۳۱۱۵۰  چراغ و لامپ در این طرح تعویض شده‌است.

موسائی اظهار داشت: همسطح‌سازی‌۷۹۴ مورد از دریچه‌های خیابانی، نقش موثر در ترافیک و ایمنی تردد داشته است.

وی تصریح کرد:  ۳۹۴ متر طول نوسازی جداول شهر در این طرح بوده که از نظر سامان‌دهی فضاسبز و ایمن‌سازی معابر حایز اهمیت است.

قائم مقام شهر دار با اشاره به اینکه نخاله‌های ساختمانی، از معضلات خدماتی و روزمره شهر است و از آغاز طرح، ۳۶۵ کامیون نخاله از سطح شهرجمع شده‌است، افزود: لایروبی و پاکسازی کانال‌ها با ۳۶۵۰ تن لجن‌برداری در آستانه فصل بارش، از بخش‌های مهم این طرح است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.