حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کارگاه بازآموزی مدیریت هوشمندناوگان اتوبوسرانی برگزارگردید

شناسه : 8709 18 نوامبر 2017 - 5:35 159 بازدید

تبریز ما: کارگاه آموزشی ” پورتال سیستم رهگیری هوشمند” با حضور معاون اجرایی ،مدیر فناوری و اطلاعات و مدیران و بازرسین مناطق برگزار گردید. به گزارش تبریز ما، کارگاه آموزشی ” پورتال سیستم رهگیری هوشمند” با حضور معاون اجرایی ،مدیر فناوری و اطلاعات و مدیران و بازرسین مناطق برگزار گردید. در  این کارگاه آموزشی علیرضا […]

کارگاه بازآموزی مدیریت هوشمندناوگان اتوبوسرانی برگزارگردید
پ
پ


تبریز ما: کارگاه آموزشی ” پورتال سیستم رهگیری هوشمند” با حضور معاون اجرایی ،مدیر فناوری و اطلاعات و مدیران و بازرسین مناطق برگزار گردید.

به گزارش تبریز ما، کارگاه آموزشی ” پورتال سیستم رهگیری هوشمند” با حضور معاون اجرایی ،مدیر فناوری و اطلاعات و مدیران و بازرسین مناطق برگزار گردید.
در  این کارگاه آموزشی علیرضا نوتاش معاون اجرایی اتوبوسرانی ضمن اشاره بر حجم سفرهای انجام شده در کلانشهر تبریز افزود: اتوبوسرانی رسالت سنگینی در ارائه خدمات درونشهری به مسافرین داشته و بیشترین سهم جابجایی برعهده اتوبوسرانی می باشد و بکارگیری سیستم هوشمند ناوگان اتوبوسرانی می تواند نقش مهمی در بالا بردن کیفیت و کمیت خدمات رسانی داشته باشد.
 معاون اجرایی اتوبوسرانی اقدامات و فعالیتهای  انجام شده برای پیشبرد اهداف سیستم مدیریت هوشمند ناوگان  اتوبوسرانی را مناسب خواند و افزود: این نوع اقدامات در مقایسه با سایر اتوبوسرانی های کشور در نوع خود جزو اولین ها میباشد.
نوتاش بر نقش و اهمیت مدیران و بازرسین که به عنوان کاربران اصلی سیستم جدید هوشمند در مناطق فعالیت
 می کنند تاکید کرد و توضیحاتی در خصوص شرح وظایف آنان از  درج دقیق سرویسها به صورت الکترونیکی و لزوم ثبت وقایع در سیستم، نظارت بر کارت زنی رانندگان و … ارائه نمود.
در این کارگاه مهندس جباری مدیر فناوری اطلاعات اتوبوسرانی نیز توضیحات کلی از بخشهای مختلف نرم‌افزار مدیریت هوشمند ناوگان ، چگونگی رهگیری اتوبوس‌ها بر روی نقشه،تعریف Gps، شبیه‌سازی مسیر حرکت اتوبوس، گزارش کارکرد اتوبوس‌ها، لزوم تغییر مسیر اتوبوس روی دستگاه در صورت تغییر مسیر توسط بازرسین، ارائه داد.
  وی همچنین به  نقشی که مسئولین مناطق و بازرسین می‌توانند در بروز نگه داشتن اطلاعات سیستم داشته باشند از جمله گزارش به موقع از تغییر مسیرها، بکارگیری اتوبوس یک منطقه در منطقه دیگر و لزوم تغییر اطلاعات آن در دستگاه و.. اشاره کرد. در پایان نیز هر یک از حاضرین نکته نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. لازم به توضیح میباشد که کارگاه آموزشی این دوره بصورت عملی نیز برگزار میگردد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.