حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احداث بازار جدید خودرو تبریز عملیاتی شد

شناسه : 8833 21 نوامبر 2017 - 10:00 480 بازدید

تبریز ما: عملیات خاکبرداری روز بازار خودرو در شهرک مبل و خودرو واقع در مایان توسط سازمان میادین آغاز شد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان میادین شهرداری تبریز، با حضور جواد صدیقی مدیرعامل سازمان عملیات خاکبرداری بازار خودرو و با همکاری سازمان عمران شهرداری شروع شد. در ادامه اقدامات سازمان میادین در […]

احداث بازار جدید خودرو تبریز عملیاتی شد
پ
پ

تبریز ما: عملیات خاکبرداری روز بازار خودرو در شهرک مبل و خودرو واقع در مایان توسط سازمان میادین آغاز شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان میادین شهرداری تبریز، با حضور جواد صدیقی مدیرعامل سازمان عملیات خاکبرداری بازار خودرو و با همکاری سازمان عمران شهرداری شروع شد.
در ادامه اقدامات سازمان میادین در خصوص ساماندهی مشاغل شهری ، بازار روز خودرو شهر تبریز به محل جدید آن واقع در مایان انتقال می یابد.
صدیقی در این خصوص اظهار نمود با توجه به اینکه هفته بازار خودرو در طی سالهای گذشته در سبزه میدان برگزار می گردید و باعث ایجاد ترافیک در معابر مجاور آن می شد و همچنین نارضایتی شهروندان را در پی داشت.
سازمان پیرو دستور شهردار محترم تبریز جناب آقای دکتر شهین باهر با مطالعه و بررسی کارشناسی ، محل جدید احداث بازار خودرو را مکانیابی نموده و شهرداری منطقه 6 یک قطعه زمین به متراژ 22000 مترمربع را در اختیار سازمان قرار داده و این سازمان اقدامات عمرانی جهت احداث بازار خودرو را شروع نموده است که به زودی بازار خودرو به محل جدید خود انتقال خواهد یافت.
مدیرعامل سازمان افزود : با بهره برداری از بازار خودرو امید می رود خدمات تخصصی و در شأن شهروندان فهیم تبریز ارائه گردد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.