حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت اقدام اساسی و عملی برای حل مشکلات کارگران/ مشکلات به یادگار مانده از ادوار گذشته باید مرتفع شود

شناسه : 12067 01 مارس 2018 - 7:13 213 بازدید

تبریز ما: نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر تبریز بر ضرورت انجام اقدامات اساسی و منطبق بر قوانین و مقررات برای حل مشکلات کارگران تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، کریم صادق زاده تبریزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: برخی مشکلات جامعه کارگران و پاکبانان ، مشکلاتی هستند که از سالهای قبل […]

ضرورت اقدام اساسی و عملی برای حل مشکلات کارگران/ مشکلات به یادگار مانده از ادوار گذشته باید مرتفع شود
پ
پ


تبریز ما: نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر تبریز بر ضرورت انجام اقدامات اساسی و منطبق بر قوانین و مقررات برای حل مشکلات کارگران تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، کریم صادق زاده تبریزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: برخی مشکلات جامعه کارگران و پاکبانان ، مشکلاتی هستند که از سالهای قبل ، به یادگار مانده و متاسفانه در این خصوص هم در ادوار قبلی شورای شهر و هم در مدیریت های قبلی شهرداری ، اقدام اساسی و منطبق با قوانین و مقررات انجام نشده است.

صادق زاده افزود: اگر بخواهیم جانب انصاف و عدالت را بگیریم، خوشبختانه در دوره اخیر شورا همگرایی ، همفکری و همراهی بسیار خوبی بین مجموعه شورای شهر و شهرداری وجود دارد و در نتیجه این همگرایی و همفکری به دنبال رفع مشکلات کارگران هستیم.

وی در خصوص عملکرد معاونت خدمات شهری تبریز گفت: با استناد به گزارش های موجود و با عنایت به اهداف و ماموریت های تعریف شده تا اینجای کارکم کاری و عدم همکاری خاصی از طرف معاونت خدمات شهری و یا از طرف مدیرعامل پسماند، موردی مشاهده نمی شود هر چند که تاکید می کنم که مشکلات و نواقص در مورد این عزیزان زیاد است و باید همه آنها در چارچوب قانون به مرور زمان ، اجرایی و عملیاتی شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین افزود: یکی از اقدمات خوب و ارزنده ای که در آینده نزدیک انجام خواهد شد، برگزاری انتخابات قانونی انتخاب نماینده کارگران و پاکبانان شهرداری می باشد که زیر نظر اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود و بعد از کسب اعتبار نامه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: تقاضای بنده به عنوان خادم همشهریان در شورای شهر و موسس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز از همه عزیزان و سروران گرامی این است که خواسته ها و مطالبات خود را از طریق تریبون ها و مجاری رسمی و قانونی بیان کنند و خدای ناکرده ، با انجام کارهای احساساتی و هیجانی و خارج از عرف ، موجب ایجاد تنش و برخی مشکلات دیگر نشوند.

عضو هیئت رئیسه و نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: قطعا به مرور زمان ، تمام مشکلات و نارسائیها در چارچوب قانون و مقررات مرتفع خواهد شد شاهد انسجام و حمایت امام جمعه بزرگوار و شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهراز کارگران و پاکبانان شهرداری تبریز هستیم و به امید خدا در آینده ای نزدیک ، مشکلات شغلی و رفاهی این عزیزان حل خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.