حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مهندس شهین‌باهر: همکاری با فعالان عرصه نیکوکاری، درخشان‌ترین وجه برنامه‌های مشارکتی است

شناسه : 8679 17 نوامبر 2017 - 7:56 285 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز به همراه حاج کریم مردانی‌آذر، خیّر نام‌آشنای تبریزی، صبح امروز، از پروژه بیمارستان مردانی‌آذر در شهرک خاوران بازدید کردند. به گزارش تبریز ما، مهندس شهین‌باهر، شهردار تبریز در حاشیه این بازدید، با قدردانی از خبر بیمارستان‌ساز، خاطرنشان کرد: نام نیک برادران مردانی آذر و همت ارزنده ایشان […]

مهندس شهین‌باهر: همکاری با فعالان عرصه نیکوکاری، درخشان‌ترین وجه برنامه‌های مشارکتی است
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز به همراه حاج کریم مردانی‌آذر، خیّر نام‌آشنای تبریزی، صبح امروز، از پروژه بیمارستان مردانی‌آذر در شهرک خاوران بازدید کردند.

به گزارش تبریز ما، مهندس شهین‌باهر، شهردار تبریز در حاشیه این بازدید، با قدردانی از خبر بیمارستان‌ساز، خاطرنشان کرد: نام نیک برادران مردانی آذر و همت ارزنده ایشان در رفع نیازهای شهر جاودانه است.

وی اضافه کرد: نقش‌آفرینی خیران، علاوه بر توسعه زیرساخت‌های فیزیکی، در گسترش فرهنگ نیکی و نوع‌دوستی نیز نقش اساسی دارد.

شهردار تبریز همچنین از اهتمام ویژه شهرداری در همکاری با فعالان عرصه نیکوکاری خبر داد و تاکید کرد: همکاری با خیران، درخشان‌ترین و مانگارترین وجه از برنامه‌های مشارکتی است که در ردیف‌‌های مهم برنامه و بودجه لحاظ خواهد کرد.

دکتر خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی در این بازدید، از زحمات و تلاش های ارزشمند خانواده مردانی آذر قدردانی کرد و گفت: خیرین، قهرمانان و نخبگان واقعی استان هستند و ورود خیرین به حوزه سلامت در کنار سایر حوزه ها، نویدبخش است.

حاج کریم مردانی آذر، خیر مدرسه‌ساز و بیمارستان‌ساز نیز در این بازدید، گفت: جامعه، خانواده بزرگ تک‌تک ماست و به نوبه خود، خدا را شاکرم که توفیق یافته‌ام همواره در راه خدمت به مردم گام بردارم.

بیمارستان تخصصی زهرا مردانی آذر،  در زمینی به وسعت ۵۲ هزار مترمربع در شهرک خاوران سرعت گرفته‌است. تکمیل این بیمارستان 550 تختخوابه، نقش چشمگیری در رفع نیازهای درمانی بیماری‌های کودکان خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود دستاوردهای ارزنده این بیمارستان علاوه بر استان آذربایجان‌شرقی، در خدمت سایر شهرهای معین و حتی برخی کشورهای همجوار باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.