حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

مستند سازان سراغ ایده های بومی بروند

شناسه : 10417 04 ژانویه 2018 - 3:58 183 بازدید

تبریز ما: یک مستندساز جوان گفت: مستندسازان محلی می توانند با تمرکز بر ایده های بومی، تولیدات ناب و موثری از خود برجای بگذارند.  محمدعلی شعبانی که در کاروان مستند سازان یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند حقیقت به تبریز آمده است، با اشاره به زمینه های مختلف کار بر روی سوژه های فرهنگی و […]

مستند سازان سراغ ایده های بومی بروند
پ
پ


تبریز ما: یک مستندساز جوان گفت: مستندسازان محلی می توانند با تمرکز بر ایده های بومی، تولیدات ناب و موثری از خود برجای بگذارند.

 محمدعلی شعبانی که در کاروان مستند سازان یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند حقیقت به تبریز آمده است، با اشاره به زمینه های مختلف کار بر روی سوژه های فرهنگی و اجتماعی تبریز خاطر نشان کرد: سینمای مستند در تبریز به دلیل حضور مولفه‌های اجتماعی و سیاسی در سپهر تاریخی آن، امکان توجه بیشتری به این موضوعات را دارد.
وی افزود: توجه به موضوعات محلی به دلیل آنکه زمینه ساز توجه به فرهنگ و تاریخ بومی است می تواند برای مخاطبان آن جذاب و بیادماندنی باشد.

وی از این زمینه به عنوان بخشی مغفول از تاریخ سینمای مستند یاد کرد و اظهارداشت: این بعد از سینما دربردارنده ویژگیهای منحصر بفردی است که برای بسیاری از مخاطبان و مورخان مورد توجه قرار گیرد.

شعبانی پیش از این با ساخت فیلم مستند «ملی بدون کارت» در جشنواره شهید آوینی جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.