حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

۱۳ نفر عضو شورا به اضافه شخص شهردار منتخب یکپارچه در تلاش برای توسعه شهری تبریز

شناسه : 6753 25 سپتامبر 2017 - 15:14 212 بازدید

[ad_1] تبریز ما: علی آجودان زاده در گفتگو با خبرنگار تبریز ما در خصوص شهردار منتخب تبریز گفت: با نگاهی به تخصص تحصیلی دکتر ایرج شهین باهر در رشته کارشناسی عمران و دکترای شهرسازی و سابقه کاری موفق در حوزه های شهری ، وی شهرداری توانمند و متخصص برای شهر تبریز است. به گزارش تبریز […]

۱۳ نفر عضو شورا به اضافه شخص شهردار منتخب یکپارچه در تلاش برای توسعه شهری تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: علی آجودان زاده در گفتگو با خبرنگار تبریز ما در خصوص شهردار منتخب تبریز گفت: با نگاهی به تخصص تحصیلی دکتر ایرج شهین باهر در رشته کارشناسی عمران و دکترای شهرسازی و سابقه کاری موفق در حوزه های شهری ، وی شهرداری توانمند و متخصص برای شهر تبریز است.

به گزارش تبریز ما، علی آجودان زاده عضو شورای اسلامی شهر تبریز  با اشاره به فعالیت شهردار منتخب طی سال های قبل به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی و عضو شورای دوره ی چهارم تبریز و عضو علی البدل شورای پنجم افزود: دکتر شهین باهر بهترین گزینه در حال حاضر برای شهرداری تبریز بودکه از درون خود مجموعه شهرداری و آشنا به مسایل شهری است.

وی با اشاره به برنامه های شهردار منتخب ادامه داد: شهردار منتخب فردی توانمند و مردم دار و دارای برنامه قوی برای اداره امور شهر است.

آجودان زاده با اشاره به همدلی بین اعضا شورا پس از انتخاب شهردار افزود: قطعا شهردار منتخب، شهردار مورد حمایت  ۱۳ نفر عضو شورای اسلامی شهر تبریز و در نهایت شهردار مردم است که با شرکت در انتخابات شوراها ما را به عنوان نماینده خود انتخاب کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: تمام تلاش ۱۳ عضوشورای اسلامی تبریز  به اضافه شخص شهردار و البته با همراهی مردم در راستای توسعه شهری تبریز خواهد بود چرا که فلسفه تشکیل شورا، مشارکت دادن شهروندان در اداره امور شهر است.

آجودان زاده در پایان در خصوص برنامه شورای شهر تبریز تصریح کرد:  مشکلات شهری بسیاری وجود دارد که از  ترافیک، حمل و نقل و مسیرگشایی گرفته تا محیط زیست و حاشیه نشینی و غیره از جمله ی این مشکلات هستند که باید با تدابیر کارشناسی شده طی برنامه های زمانبندی شده حل شوند ولی اولویت کنونی شورا رویداد «تبریز ۲۰۱۸ » است که در اندک زمان باقی مانده سعی ما در محافظت از زیبایی ها شهر تبریز و بهبود نواقص تا حد امکان است تا تبریز بتواند میزبانی خوبی در پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی باشد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.