حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گسترش فولاد و یک برد تا عنوانی مهم

شناسه : 12771 11 آوریل 2018 - 8:51 360 بازدید

تبریز ما: گسترش فولاد تبریز می تواند برای اولین بار در تاریخ بالاتر از تراکتورسازی تبریز بایستد و تیم اول شهر تبریز باشد. گسترش فولاد فصل را با بوناچیچ ناامیدکننده آغاز کرد اما پس از حضور فیروز کریمی اوضاع بهتر شد و این تیم آبی پوش تبریزی حتی به مدعی کسب سهمیه آسیا هم تبدیل […]

گسترش فولاد و یک برد تا عنوانی مهم
پ
پ


تبریز ما: گسترش فولاد تبریز می تواند برای اولین بار در تاریخ بالاتر از تراکتورسازی تبریز بایستد و تیم اول شهر تبریز باشد.

گسترش فولاد فصل را با بوناچیچ ناامیدکننده آغاز کرد اما پس از حضور فیروز کریمی اوضاع بهتر شد و این تیم آبی پوش تبریزی حتی به مدعی کسب سهمیه آسیا هم تبدیل شد. 

 

اما پس از چند پیروزی، آن ها افتی محسوس داشتند تا این که حالا در رده نهم قرار دارند و اختلاف امتیازشان با تراکتورسازی به 4 امتیاز رسیده است. 

 

گسترشی ها پنجمین فصل حضور در لیگ برتر را سپری می کنند و هیچگاه به عنوانی بهتر از رده هشتم نرسیده اند. همچنین، آن ها همیشه در سایه تیم اول شهر تبریز یعنی تراکتور بوده اند و بالاتر از تی تی ها نبوده اند. 

 

اما شاگردان فیروز کریمی اگر بتوانند یک پیروزی از 3 مسابقه بعدی به دست بیاورند، می توانند برای اولین بار در تاریخ بالاتر از تراکتور قرار بگیرند. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.