حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تمام مقاطع تحصیلی مدارس تبریز تعطیل است/ از خودروی شخصی استفاده نکنید

شناسه : 9630 15 دسامبر 2017 - 14:31 166 بازدید

[ad_1] تبریز ما: فرمانداری تبریز با صدور اطلاعیه ای با اعلام خبر تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس تبریز از شهروندان تبریز خواست باتوجه به آلودگی شدید هوا از خودروی شخصی استفاده نکنند. به گزارش تبریز ما، متن اطلاعیه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا در فرمانداری تبریز به شرح زیر است:   اطلاعیه فرمانداری تبریز در […]

تمام مقاطع تحصیلی مدارس تبریز تعطیل است/ از خودروی شخصی استفاده نکنید
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: فرمانداری تبریز با صدور اطلاعیه ای با اعلام خبر تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس تبریز از شهروندان تبریز خواست باتوجه به آلودگی شدید هوا از خودروی شخصی استفاده نکنند.

به گزارش تبریز ما، متن اطلاعیه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا در فرمانداری تبریز به شرح زیر است:

 

اطلاعیه فرمانداری تبریز در خصوص تعطیلی مدارس

 

با توجه به آلودگی شدید هوای کلانشهر تبریز که ناشی از پایداری چندین روزه هوا و برودت نسبی آن بوده است، عصر جمعه کمیته اضطرار کاهش آلودگی با بررسی آخرین وضعیت هوا و پیش بینی استمرار پایداری هوای برای روز شنبه تصمیم گرفته شد تمامی مقاطع تحصیلی در این روز برای نواحی پنجگانه تبریز تعطیل اعلام شود.

 

ضمنا این کمیته از عموم همشهریان عزیز درخواست نموده است تا حد امکان در این قبیل مواقع از خودروهای شخصی خود استفاده نکرده و در مدیریت کاهش آلودگی هوا کمال همکاری را داشته باشند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.