حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای نمایش های فاخر بستری برای معرفی فرهنگ و تمدن ایران است

شناسه : 7714 22 اکتبر 2017 - 5:11 211 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سرکنسول ایران در ترابوزان اجرای نمایش های فاخری چون «اتابک پارکینین تراژدیسی» را بستری برای معرفی فرهنگ و تمدن دیرین مردم ایران به ملل مختلف دنیا عنوان کرد. به گزارش تبریز ما، در نشست مشترک عوامل و بازیگران نمایش «اتابک پارکینین تراژدیسی» با رضا باغبان کندری، سرکنسول جمهور اسلامی ایران در ترابوزان […]

اجرای نمایش های فاخر بستری برای معرفی فرهنگ و تمدن ایران است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سرکنسول ایران در ترابوزان اجرای نمایش های فاخری چون «اتابک پارکینین تراژدیسی» را بستری برای معرفی فرهنگ و تمدن دیرین مردم ایران به ملل مختلف دنیا عنوان کرد.

به گزارش تبریز ما، در نشست مشترک عوامل و بازیگران نمایش «اتابک پارکینین تراژدیسی» با رضا باغبان کندری، سرکنسول جمهور اسلامی ایران در ترابوزان ترکیه جوانب مختلف اجرای این نمایش در شهرهی مختلف ترکیه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که شنبه برگزار شد، پیشنهاد برگزاری هفته فرهنگی در شهرهای مختلف ترکیه مطرح شده و مورد موافقت ضمنی قرار گرفت و بر این اساس پیشنهاد اجرای نمایش های صحنه ای و خیابانی نمایش «اتابک پارکینین تراژدیسی»، به مناسبت برگزاری رویداد تبریز ۲۰۱۸ و معرفی فرهنگ و تاریخ و ظرفیت های گردشگری این کهن شهر از طرف گروه تئاتر آینا مطرح و تشریح شد.

سرکنسول جمهور اسلامی ایران در ترابوزان ترکیه، ضمن استقبال از اجرای نمایش اتابک پارکینین تراژدیسی تاکید کرد: حمایت بخش خصوصی در عرصه هنری کشور، انتقال فرهنگ کهن ایران اسلامی به خارج از مرزها و نفوذ در میان ملل دنیا بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

رضا باغبان کندری که پیش از این فیلم نمایش را دیده و پیگیر اخبار مرتبط بوده، ضمن ابراز رضایت از اجرای نمایش «اتابک پارکینین تراژدیسی» اظهار امیدواری کرد: این اجرا دوام یافته و نمایش اتابک به عنوان اثری فاخر و دارای فرهنگ فولکلور منطقه، در شهرهای ترکیه و کشورهای منطقه اجرا شود.

سرکنسول جمهور اسلامی ایران در ترابوزان ترکیه خاطرنشان کرد: سعی می کنیم بسترهای لازم را مهیا کنیم تا این اجراها در راستای معرفی فرهنگ و تمدن دیرین مردم ایران به ملل مختلف دنیا دوام یابد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.