حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سجاد هاشمی مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور را به دست آورد/ کسب 5 مدال توسط دوومیدانی کاران آذربایجان شرقی

شناسه : 13484 18 ژوئن 2018 - 12:01 355 بازدید

تبریز ما: دوومیدانی‌کاران آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی کشور به پنج مدال دست یافتند که در این میان نام سجاد هاشمی، کارمند شهرداری تبریز به چشم می خورد. به گزارش تبریز ما، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور به مدت ۲ روز در شهر مشهد برگزار شد و تیم آذربایجان‌شرقی با کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز […]

سجاد هاشمی مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور را به دست آورد/ کسب 5 مدال توسط دوومیدانی کاران آذربایجان شرقی
پ
پ


تبریز ما: دوومیدانی‌کاران آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی کشور به پنج مدال دست یافتند که در این میان نام سجاد هاشمی، کارمند شهرداری تبریز به چشم می خورد.

به گزارش تبریز ما، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور به مدت ۲ روز در شهر مشهد برگزار شد و تیم آذربایجان‌شرقی با کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز در رده نهم کشور قرار گرفت.

تنها مدال طلای آذربایجان‌شرقی در بخش تیمی به دست آمده و تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی این استان با زمان سه دقیقه و ۱۶ ثانیه و ۷۸ صدم ثانیه به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

در ۴۰۰ متر با مانع مهدی پیرجهان از آذربایجان‌شرقی با ۵۶ ثانیه و ۶۵ صدم ثانیه در رده دوم قرار گرفته و به مدال نقره دست یافت.

در ۴۰۰ متر هم میلاد ناصح‌جهانی با ۴۸ ثانیه و ۱۰ صدم ثانیه به مدال برنز دست یافت.

در پرتاب دیسک سجاد پیرآیقرچمن با ۵۶ متر و ۱۷ سانتی‌متر دومین مدال نقره آذربایجان‌شرقی را به دست آورد.

در ۲۰۰ متر هم سجاد هاشمی دونده ملی پوش کشور از آذربایجان‌شرقی با ۲۱ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه به مدال برنز دست یافت.

هاشمی که سابقه حضور در المپیک ریو را در کارنامه دارد، یکی از امید‌های آذربایجان‌شرقی برای کسب سهمیه در بازی‌های آسیایی جاکارتا بوده و در این مسابقات نتوانست حد نصاب ورودی را کسب کند.

جالب اینکه از ۵ مدال آذربایجان‌شرقی، ۳ مدال در دو‌های ۴۰۰ متر تیمی، ۴۰۰ متر با مانع و ۴۰۰ متر به دست آمده بود تا به نوعی تخصص آذربایجان‌شرقی در مسافت ۴۰۰ متر باشد.

مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور با حضور ۲۰۰ دونده از سراسر کشور در مشهد برگزار شد که در پایان تیم استان قم به مقام قهرمانی دست یافته و تیم‌های فارس و کرمانشاه دوم و سوم شدند و آذربایجان‌شرقی با یک طلا، ۲ نقره ۲ برنز در مکان نهم قرار گرفت.

در این مسابقات ۲۳ استان موفق به کسب مدال شده بودند. 

 

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.