حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قرائتخانه پارک گل‌ها آماده بهره‌برداری است

شناسه : 6948 03 اکتبر 2017 - 4:50 223 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: احداث قرائتخانه پارک گل‌ها به پایان رسیده و این مرکز فرهنگی آماده بهره‌برداری است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: قرائتخانه پارک گل‌ها با فعالیت بی‌وقفه این منطقه به پایان رسیده و این مرکز فرهنگی آماده بهره‌برداری است. وی در […]

قرائتخانه پارک گل‌ها آماده بهره‌برداری است
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: احداث قرائتخانه پارک گل‌ها به پایان رسیده و این مرکز فرهنگی آماده بهره‌برداری است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: قرائتخانه پارک گل‌ها با فعالیت بی‌وقفه این منطقه به پایان رسیده و این مرکز فرهنگی آماده بهره‌برداری است.

وی در توضیح جزئیات قرائتخانه پارک گلها اظهار داشت: این قرائتخانه با صرف اعتباری در حدود ۶ میلیارد ریال، در ۴۰۰ مترمربع مساحت با دارا بودن ۲ سالن مجزای مطالعه خواهران و براداران و قسمت اداری، در یک طبقه احداث شده است.

موسایی، هدف از احداث قرائتخانه پارک گلها را توزیع عادلانه امکانات فرهنگی در بین شهروندان نوجوان و جوان دانسته و تصریح کرد: این مرکز فرهنگی به منظور دسترسی علاقمندان به فرصت کتاب‌های آموزشی و غیردرسی در نظر گرفته شده و پس از بهره‌برداری در خدمت شهروندان خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.