حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بناکار:با تکیه بر بازیکنان باتجربه تیم از پس بازیهای پلی آف بر می آییم

شناسه : 11240 25 ژانویه 2018 - 8:05 216 بازدید

شهریارینوز: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: فرصت کمی برای شروع بازی های پلی آف داریم ولی به پشتوانه نفرات قوی و با تجربه خودمان می توانیم از پس بازی های پلی آف بر آییم. عادل بناکار پس از بازی مقابل تیم شهرداری ارومیه  افزود: برای هر دو تیم بازی خیلی حساس بود تیم ارومیه […]

بناکار:با تکیه بر بازیکنان باتجربه تیم از پس بازیهای پلی آف بر می آییم
پ
پ


شهریارینوز: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: فرصت کمی برای شروع بازی های پلی آف داریم ولی به پشتوانه نفرات قوی و با تجربه خودمان می توانیم از پس بازی های پلی آف بر آییم.

عادل بناکار پس از بازی مقابل تیم شهرداری ارومیه  افزود: برای هر دو تیم بازی خیلی حساس بود تیم ارومیه می خواست جزو هشت تیم پلی آف شود و تیم ما که می خواهیم جایگاه دومی را حفظ کنیم.
بناکار خاطر نشان کرد: در ست اول بازیکنان خیلی خوب شروع کردند و یکدفعه خود من هم فکر کردم بازی تمام شده ولی در ست سوم نتیجه برعکس شد و این ست را واگذار کردیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار کرد: خدا را شاکرم که بچه ها توانستند با تجربه خودشان ست چهارم را به نفع خود تمام کنند.
وی با اشاره به عملکرد چند بازیکن تیم حریف بیان کرد: تیم شهرداری تبریز با اضافه شدن بازیکنان مصدوم بازی تیمی خوبی را به نمایش گذاشتند و مهره هایی که توانستند با سرویس های تکنیکی تیم حریف را از کار بیاندازند.
بناکار در خصوص بازی های تیم والیبال شهرداری تبریز که در مدت 10 روز سه بازی را باید انجام دهند، اذعان کرد: باید بازی های پیش رو را با برد تمام کنیم تا در بازی های پلی آف ببینیم با چه تیمی روبرو خواهیم شد.
ساسان خداپرست سرمربی تیم شهرداری ارومیه نیز با اشاره به برادری دو تیم بیان کرد: در زمین مسابقه حس رقابت با هم داشته ایم و داریم و من از روند بازی راضی هستم با اینکه چند بازیکن مصدوم در تیم داشتیم به جوان های تیم میدان دادیم و آنها همان طور که دیدید مزد تلاش های خودشان را گرفتند.
خداپرست در مورد نظر سنجی که طبق آن اعلام شده تیم والیبال شهرداری ارومیه به عنوان پرطرفدارترین تیم والیبال لیگ امسال معرفی شده گفت: ما هواداران بسیار خوبی داریم که همیشه تیم خودشان را حمایت کردند و من از این حمایت تشکر می کنم.
وی در پایان اظهار کرد: ما از اول گفته بودیم که تیم بومی درست می کنیم و این توان را داشتیم که دو سه بازیکن بومی تیم به بازی های لهستان رفتند و چند بازیکن جوان تیم هم در ادامه راه با تیم های دیگر قرار داد بستند و از جمع ما جدا شدند انشاءالله سال های بعد با نفرات بومی و جوان وارد رقابت های لیگ برتر والیبال خواهیم شد.
تیم والیبال شهرداری تبریز با برد سه بر یک امروز مقابل تیم همنام ارومیه ای خود توانست در پایان هفته نوزدهم با 15 برد همچنان در رده دوم جدول لیگ برتر جای بگیرد و تیم شهرداری ارومیه با 5 برد در رده دهم جدول قرار گرفت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.