حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گام‌های بلند چهار سال گذشته، زمینه‌ساز توسعه شهر بوده‌است

شناسه : 9272 03 دسامبر 2017 - 11:40 149 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار سابق تبریز با بیان این که گام‌های بلند چهار سال گذشته، زمینه‌ساز توسعه شهر بوده‌است، گفت: هیچ‌گاه پایبند گروه و جناح سیاسی خاصی نبوده‌ام و در هر موقعیتی که امکان خدمت به شهر و کشورم بوده، سعی کرده‌ام سربازی تاثیرگذار و خدمتگزار باشم. به گزارش تبریز ما، دکتر صادق نجفی، در […]

گام‌های بلند چهار سال گذشته، زمینه‌ساز توسعه شهر بوده‌است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار سابق تبریز با بیان این که گام‌های بلند چهار سال گذشته، زمینه‌ساز توسعه شهر بوده‌است، گفت: هیچ‌گاه پایبند گروه و جناح سیاسی خاصی نبوده‌ام و در هر موقعیتی که امکان خدمت به شهر و کشورم بوده، سعی کرده‌ام سربازی تاثیرگذار و خدمتگزار باشم.

به گزارش تبریز ما، دکتر صادق نجفی، در مراسم تودیع خود و معارفه مهندس شهین‌باهر خاطرنشان کرد: در مسئولیت جدید، به عنوان نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیته 2018 حضور یافته‌ام و قول می‌دهم هر آن‌چه از دستم ساخته باشد، صرف سربلندی شهر عزیزمان کنم؛ ظرفیت صنایع تبریز، مزیت بسیار مهمی است که با همراهی نمایندگان محترم مجلس، می تواند در خدمت توسعه اقتصادی استان باشد.

وی یادآور شد: این افتخار تبریز است که در دوره بنده، نخستین بار شهردار تبریز به عنوان نماینده شهرداران کشور انتخاب شد و در مجامع مهم بین‌المللی سخنرانی کرد.

شهردار سابق تبریز با اشاره به این‌که در چهار سال گذشته، آن‌چه می‌خواستیم تبریز را مطرح کنیم در سه استراتژی بود، ادامه داد: خوشبختانه در اعتلای جایگاه بین‌المللی تبریز، گام‌های مهمی برداشته شده است. در حوزه دوم توانستیم محیط زیست و فضای سبز شهر را در آستانه تحول قرار دهیم و در بحث‌های اجتماعی نیز با همراهی دستگاه قضایی استان، موفق شدیم بسیاری از چالش‌های قدیمی را رفع کنیم.

نجفی درآمد چهار سال گذشته شهرداری تبریز را ۸ هزار میلیارد تومان خواند و افزود: از همین رهگذر، توانستیم، کاستی‌های هزینه‌گذاری مترو را که از دوره‌های پیشین باقی مانده بود، جبران کرده و این پروژه را به مرکز شهر برسانیم.

وی خرید بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس و نوسازی ۳ هزار تاکسی را از اقدامات موثر در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی خواند.

شهردار سابق تبریز  همچنین مرکز همایش‌های بین‌المللی را مهم‌ترین زیرساخت فرهنگی شمال غرب کشور خواند که در کمترین مدت تکمیل شده ‌است.

نجفی با آرزوی موفقیت برای شهردار تبریز گفت: جناب آقای شهین‌باهر، از اعضایی بود که با شور و شوق، پیگیر پروژه‌های عمرانی بود و برای ایشان از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام توفیقات مدیریت شهری در چهار سال گذشته، با همراهی کارمندان و کارگران و پاکبانان بوده و امیدواریم این صمیمت و همراهی، بانشاط‌تر از گذشته در دوره جدید نیز ادامه داشته باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.