حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اظهار ندامت و عذرخواهی عاملان قطع ۳۰ درخت مجتمع مسکونی فجر + عکس

شناسه : 8613 15 نوامبر 2017 - 10:16 589 بازدید

[ad_1] تبریز ما: هیئت‌مدیره مجتمع فجر سهند ائل‌گلی با ارسال نامه‌ای به سازمان‌پارک‌ها و فضای‌سبز شهرداری تبریز، از اقدام ضدزیست‌محیطی خود اظهار ندامت و عذرخواهی کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز شهرداری تبریز، حدود دو هفته پیش، با ارائه گزارش قطع ۳۰ اصله درخت در مجتمع فجر سهند […]

اظهار ندامت و عذرخواهی عاملان قطع ۳۰ درخت مجتمع مسکونی فجر + عکس
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: هیئت‌مدیره مجتمع فجر سهند ائل‌گلی با ارسال نامه‌ای به سازمان‌پارک‌ها و فضای‌سبز شهرداری تبریز، از اقدام ضدزیست‌محیطی خود اظهار ندامت و عذرخواهی کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز شهرداری تبریز، حدود دو هفته پیش، با ارائه گزارش قطع ۳۰ اصله درخت در مجتمع فجر سهند ائل‌گلی توسط بازرسان و ناظران فضای سبز شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، از شناسایی و معرفی آمران و عاملان این اقدام مخرب به مراجع انتظامی و قضایی خبر داد.

پس از پیگیری‌های حقوقی سازمان، هیئت‌مدیره مجتمع فجر سهند ائل‌گلی با ارسال نامه‌ای به سازمان‌پارک‌ها و فضای‌سبز شهرداری تبریز، ضمن عذرخواهی از عموم شهروندان و اظهار ندامت، بی‌اطلاعی از قوانین فضای سبز شهری و تلاش برای هرس درختان را عامل اصلی اقدام ناشایست خود عنوان کرده و خواستار مختومه‌شدن پرونده شکایت شده است.

گفتنی است علی‌رغم نامه ندامت و عذرخواهی هیئت‌مدیره مجتمع فجر، شکایت سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز شهرداری تبریز، همچنان به قوت خود باقی است.

خاطرنشان می شود، هر گونه اقدام جهت قطع درخت باید با کسب مجوزهای لازم از سوی واحد حفظ و گسترش سازمان پارکها و رای کمیسیون ماده ۷ باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.