حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استقبال گردشگران تابستانی از طرح های توسعه ورزش همگانی سازمان ورزش

شناسه : 13944 14 جولای 2018 - 3:34 293 بازدید

تبریز ما: گردشگران تابستانی که تبریز را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کرده‌اند استقبال گرمی از طرح های مبتکرانه سازمان ورزش شهرداری تبریز به خصوص از طرح ” صبح و ورزش ” داشته‌اند. طرح صبح و ورزش که به همت سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز و با حضور مربیان توانمند این سازمان در بیش […]

استقبال گردشگران تابستانی از طرح های توسعه ورزش همگانی سازمان ورزش
پ
پ


تبریز ما: گردشگران تابستانی که تبریز را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کرده‌اند استقبال گرمی از طرح های مبتکرانه سازمان ورزش شهرداری تبریز به خصوص از طرح ” صبح و ورزش ” داشته‌اند.

طرح صبح و ورزش که به همت سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز و با حضور مربیان توانمند این سازمان در بیش از 80 ایستگاه تندرستی فعال در پارک های سطح شهر برگزار می‌شود، پس از حضور پرشور تبریزی‌ها، شاهد استقبال گرم گردشگران تابستانی است.

در روزهای اخیر مسافرانی که تبریز را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند، حضور پر شوری در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی داشته و از این طرح به خوبی استقبال کرده‌اند.

گفتنی است بیش از 5 هزار شهروندی تبریزی به صورت روزانه از ساعت 7:30 صبح به مدت یکساعت در طرح صبح و ورزش حضور دارند که این آمار سیر صعودی دارد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.